چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی
چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی

کلیپ تهیه سمنو توسط مرحومه شهربانو رنجبر

نزدیک عید هست و مادربزرگ های مهربونمون در تلاش برای سمنو پختن هستن. ایشالا همیشه زنده باشن.
حجم این فیلم حدود 30mb هست که امیدوارم بتونید به راحتی مشاهده کنید.
این فیلم در سایت aparat.com با کلمه ی سمنو قابل جستجو هست.
(15) نظرات
  موضوع: عمومی ،  نوشته شده در تاریخ سه شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 06:54 ب.ظ
نویسنده: مصطفی مراد

در سوگ یک دوست


در سوگ یک دوست
چهارشنبه 9 اسفند 1391

دکتر مشتاقی را ظهر عاشورا در آرامستان چوپانان دیدم. دوستی گفت: اورا می شناسی؟ به او نگاه کردم و اندیشیدم و مستاصل گفتم : متاسفانه بجا نمی آورم . گفت:دکتر مشتاقی . هرچه نگاه کردم ، هیچ خط و نقشی از چهل سال پیش در چهره اش نیافتم. یاران قدیم بخصوص اگر همشهری باشند و با شمیم ولایت معطر بسیار دلپذیرند.

ادامه مطلب ...

یک روز خاطرانگیز


یک روز خاطرانگیز
سه شنبه 1 اسفند 1391

این نماهنگ، روزهای پایانی عید نوروز در چوپانان را تداعی می کنه. که امیدوارم از دیدنش خوشتون بیاد.

این فیلم با کلمه ی "سیل در عید" در سایت aparat.com قابل جستجو هست.
(4) نظرات
  موضوع: عمومی ،  نوشته شده در تاریخ سه شنبه 1 اسفند 1391 ساعت 05:08 ب.ظ
نویسنده: مصطفی مراد