چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی
چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی

خروجی خبرگزاری چوپانان

خروجی خبرگزاری چوپانان از دوشنبه 14 مرداد 1392 تا پنجشنبه 7 شهریور 1392

مستعد برای گردشگری

عکاس:غلامعلی صمیمی

(8) نظرات
  موضوع: گردشگری ،  نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 7 شهریور 1392 ساعت 04:52 ق.ظ
نویسنده: غلامعلی صمیمی
92/06/01




جلسه شورای اداری شهرستان نایین با حضور امام جمعه محترم نایین، نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، معاون فرماندار، بخشداران، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران و روسای ادارات شهرستان، روسای شوراهای شهر، بخش و شهرستان، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و منتخبین چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ساعت 10:30 صبح روز پنج شنبه مورخ 31/05/1392 در محل سالن اجتماعات پیامبر اعظم (ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین برگزار گردید. در ابتدا مسئولین محترم در گلزار شهدای گمنام دانشگاه حضور یافته و با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهیدان عزیز را گرامی داشتند.

 آقای حسنی فرماندار شهرستان نایین در این جلسه ضمن خیر مقدم به حاضرین با اشاره به هشتم شهریور ماه سالروز شهادت شهیدان والامقام رجایی و باهنر و هفته دولت خاطر نشان کردند: براساس آموزه های دینی در طول هفته دولت از خدمات و تلاشهای خدمتگزاران مردم در ادارات شهرستان تقدیر می شود. ایشان در ادامه افزودند: در خرداد ماه سالجاری با حول و قوه الهی و با رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی و حمایتهای امام جمعه محترم و نماینده محترم مردم، انتخابات پرشوری در شهرستان نایین برگزار شد و مانند جای جای میهن اسلامی حماسه ماندگار سیاسی خلق شد و متعاقب آن در 24 مرداد ماه با میزان رأی بالای مجلس شورای اسلامی به وزرای شایسته دولت جدید شاهد تکمیل شدن حماسه بودیم. فرماندار نایین در ادامه سخنان خود اظهار داشت: با برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در خردادماه به نقش سازنده شوراها اشاره کرده و ضمن تجلیل از اقدامات موثر این عزیزان، از شوراهای منتخب خواستند با همدلی و همکاری در جهت پیشرفت و پیشبرد اهداف در شهرها و روستاها اهتمام نمایند و با همراهی مردم و حضور در کنار مردم موجبات رضایتمندی مردم را فراهم نمایند و اعضای شوراهای اسلامی پیرامون تخلیه تلفنی که توسط برخی از افراد سودجو بعنوان خیر صورت می گیرد آگاه و هوشیار باشند.
فرماندار شهرستان نایین آغاز به کار منتخبین شوراهای اسلامی را 12 شهریور ماه عنوان کرده و ضمن بیان مطالبی پیرامون نحوه تشکیل شوراهای جدید و فعالیت آنها، تشکیل اولین جلسه شوراها را در تاریخ مذکور در محل فرمانداری شهرستان ذکر نمود.ایشان تعداد اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا را در سومین دوره شوراهای اسلامی را 96 نفر و در چهارمین دوره 115 نفر عنوان کرد که 25 نفر از منتخبین از سومین دوره شوراها در دوره چهارم حضور دارند.
ایشان در بخش پایانی سخنان خود پیرامون اعتبارات مالی در اختیار شهرستان و میزان تخصیص آن و افتتاح برخی از پروژه ها مطالبی بیان داشتند و افتتاح پروژه های مهم آجر آلاچیق و شرکت پاکت سازی پارسیان انارک و همچنین شرکت فرش ماهان که با سرمایه گذاری قابل توجه ای به بهره برداری رسید را در جهت اشتغالزایی در سالجاری مهم و قابل توجه عنوان کردند.
فرماندار نایین عنوان نمود:اعتبارات سال ۹۱ شهرستان ۷۱ میلیارد ریال بود که ۳۵ درصد آن می بایست در پروژه های مصوب استانی هزینه می شد.
وی ادامه داد: چهار میلیارد تومان از اعتبارات سال گذشته در اختیار شهرستان قرار گرفت که بدلیل مشکلات مالی هشت تا دوازده درصد آن اختصاص یافت و به این علت در سال جاری پروژه جدیدی قابل تعریف نیست. یوسف حسنی گفت: این مبلغ صرف پروژه‌های نیمه تمام شهرستان نایین در بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن، آموزش، فرهنگ و هنر، بهداشت و سلامت خواهد شد.


(1) نظرات
  موضوع: خبرهای سایت ،  نوشته شده در تاریخ سه شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 11:38 ق.ظ
نویسنده: غلامعلی صمیمی

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق


با نهایت احترام و رعایت ادب و در کمال تواضع و ارادت و با عرض سپاس، بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر

خود را از یکایک شما سروران، دوستان، آشنایان، بستگان و مسئولان ارجمندی که در مراسم تشییع، تدفین،

مجالس ترحیم و یادبود شادروان .حاج علی حیایی..  چه در چوپانان ویزد شرکت نموده و با ابراز همدردی، موجب تسلی خاطرمان شدید

صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری می‌نماییم از این که به علت تألمات روحی، توفیق تشکر حضوری میسر نشد، قلباً پوزش می‌طلبیم.

امیدواریم خداوند بزرگ عنایت فرماید تا بتوانیم لطف و زحمات یکایک شما عزیزان را در شادیهایتان جبران نماییم


از طرف خانواده و فرزندان مرحوم حاج علی حیایی

(18) نظرات
  موضوع: درگذشتگان ،  نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 31 مرداد 1392 ساعت 12:42 ق.ظ
نویسنده: غلامعلی صمیمی
امروز صبح چهارشنبه صنمبر ضیایی فرزند مرحوم باقر سیاه وهمسر یداله خاکسار بر اثر سکته قلبی در سن 76 سالگی در چوپانان درگذشت.وی که با آمبولانس عازم نایین بود در راه نایین  درگذشت وفردا صبح در آرامستان چوپانان بخاک سپرده خواهد شد.روز جمعه  92/6/1مراسم سوم آنمرحومه در مسجد جامع چوپانان برگزار خواهدشد.مدیریت سایت چوپانان این ضایعه را به خانواده های ضیایی وخاکسار تسلیت عرض مینماید.
روحش شاد
(0) نظرات
  موضوع: درگذشتگان ،  نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 09:29 ب.ظ
نویسنده: غلامعلی صمیمی

نوشته شده توسط : ابراهیم

پیام خور: مجتمع معدنی سرب نخلک(شرکت پیمانکاری فروغ شهاب بافق) جهت کار در قسمت معدن به تعدادی کارگر ساده با شرایط ذیل نیازمند می باشد،حقوق و مزایای مطابق با قانون کار،اسکان،سه وعده غذای مناسب همراه با سرویس ایاب و ذهاب جهت انارک و چوپانان به صورت روزانه و سرویس هفتگی(جهت شهرستان خوروبیابانک به شرط اینکه تعداد نفرات حداقل به 10 نفر رسیده باشد،شنبه از شهرستان خور به معدن و پنجشنبه از معدن به خور دایر می گردد)،لذا متقاضیان حداکثر تا پایان مرداد ماه به مجتمع معدنی نخلک شرکت فروغ شهاب بافق مراجعه نمایند.

تلفن تماس:03243322597      داخلی:202

منبع: پایگاه خبری خور


(0) نظرات
  موضوع: معرفی مشاغل ،  نوشته شده در تاریخ سه شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 04:51 ب.ظ
نویسنده: غلامعلی صمیمی



جشن نامزدی علیرضا ( wolf1 ) عزیز مبارک

امروز دوشنبه 92/5/28 جشن نامزدی اقای حامد ابوالحسنی فرزند غلامعلی با دوشیزه مریم یعقوبی  فرزند محمود  (پسر دایی ودختر عمه) در اصفهان برگزار شد. برای  این زوج جوان آروزی خوشبختی و کامیابی را از خداوند متعال مسئلت داریم .
انشاالله مبارک باشه.
(1) نظرات
  موضوع: ازدواج‌ها ،  نوشته شده در تاریخ دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 10:55 ب.ظ
نویسنده: غلامعلی صمیمی


فرمانده انتظامی خوروبیابانک گفت: محموله پوشاک قاچاق در شهرستان خوروبیابانک کشف شد.




به گزارش اینا، سرهنگ سواد کوهی، با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید رشیدی سه راهی خور- جندق در حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه تریلر را که آن مشکوک شده بودند، متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این دستگاه تریلر که از بندرعباس به مقصد تهران درحرکت بود، شش تن پوشاک قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال کشف و ضبط شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک خاطرنشان کرد: در این رابطه فرد متخلف دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.

(0) نظرات
  موضوع: خبرهای سایت ،  نوشته شده در تاریخ دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 03:17 ب.ظ
نویسنده: غلامعلی صمیمی


رییس محیط زیست شهرستان نایین گفت: سه گروه از متخلفین عمده و سابقه دار شکار و صید در زیستگاه های پناهگاه حیات وحش عباس آباد دستگیر شدند.




حسین اکبری در گفتگو با خبرنگار اینا در نایین،‌با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه قاطع با تخلفات شکار و صید و حفاظت از تنوع زیستی و طبیعت ارزشمند شهرستان پهناور نایین و کویر مرکزی ایران، محیط بانان و نیروهای جمعی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نایین با کنترل و تحقیقات گسترده و نامحسوس و تلاش شبانه روزی موفق به دستگیری شکارچیان متخلف شدند.

وی ادامه داد: ماموران این اداره موفق به ردیابی و دستگیری سه گروه از متخلفین عمده و سابقه دار شکار و صید در زیستگاه های پناهگاه حیات وحش عباس آباد، ارتفاعات بند انارک و زیستگاه‌های کوه شیر این شهرستان شدند.

رییس اداره محیط زیست شهرستان نایین خاطرنشان کرد: در ماموریت های اخیر که همراه با برنامه ریزی های موثر و گسترده همراه بود و در سه منطقه متفاوت انجام شد، دو دستگاه موتور سیکلت بسیار قوی غیر مجاز، یک قبضه اسلحه گلوله زنی برنو دوربین دار غیرمجاز، دوقبضه سلاح کالیبر ۱۲ و لاشه هفت قطعه کبک و کیسه آغشته به خون و موی یک راس قوچ وحشی کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این ارتباط سه نفر دستگیر و چهار نفر هم در نیمه های شب متواری شدند که تحقیقات لازم برای شناسایی و دستگیری آنان ادامه دارد.

اکبری تصریح کرد: در این ارتباط پرونده های لازم تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شده است.

گفتنی است، شهرستان پهناور نایین در استان اصفهان با موقعیت استثنایی و ویژه در چهار راه مرکزی کشور عرصه های بسیار گسترده و متنوعی از زیستگاه‌های کوهستانی، دشتی، ماسه ای و تاغزارها را دربر گرفته و با دربرداشتن حدود ۷۰۰هزار هکتار مناطق حفاظت شده اعم از پناهگاه حیات وحش و مناطق شکار ممنوع و یک و نیم میلیون هکتار زیستگاه های آزاد، و همچنین ۴۳ گونه مختلف پستاندار، ۴۲ گونه متنوع خزنده، ۱۶۵ گونه پرنده بومی و مهاجر و بیش از ۵۰۰ گونه مختلف گیاهی و ذخایر کم نظیر و بعضاً منحصر بفردی از گونه های کمیاب و در خطر انقراض، دارای طبیعتی با اهمیت و اعتبار ملی و جهانی است.

این منطقه به گونه ای است که شش گربه سان از هشت گربه سان کشور، پنج گونه از شش گونه سگ سان و طیف گسترده ای از پرندگان شکاری و جمعیت های کم نظیر از گونه شاخص زاغ بور و هوبره را دربر گرفته و از مهمترین مناطق یوز خیز کشور محسوب می شود.
(0) نظرات
  موضوع: محیط زیست ،  نوشته شده در تاریخ دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 03:13 ب.ظ
نویسنده: غلامعلی صمیمی

نام داماد: محمدرضا بشیر، فرزند محمدقلی***نام عروس: دوشیزه زهرا طاهر، فرزند محمدرضا***مکان: یزد

««« برای این زوج جوان آرزوی خوشبختی داریم »»»

(1) نظرات
  موضوع: ازدواج‌ها ،  نوشته شده در تاریخ یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 11:04 ب.ظ
نویسنده: مصطفی مراد
مراسم یاد بود شادروان حاج علی حیایی روز چهارشنبه 92/5/30 از ساعت 5/30 عصر تا 7 در مسجد چهارده معصوم (ع) امامشهر در یزد برگزار میگردد حضور شما سروران ارجمندباعث شادی روح آنمرحوم وتسلی بخش خاطر بازماندگان خواهد بود.
از طرف خانواده های حیایی
روحش شاد ویاد وخاطره اش گرامی باد.
(0) نظرات
  موضوع: درگذشتگان ،  نوشته شده در تاریخ یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 12:30 ب.ظ
نویسنده: غلامعلی صمیمی

فرمانده انتظامی شهرستان نایین گفت: ۱۹کیلوگرم مواد مخدر در سه راهی چوپانان نایین کشف و ضبط شد.




رجبعلی مختاری در گفتگو با خبرنگار اینا در نایین، با اعلام این خبر اظهار داشت: با هوشیاری ماموران مستقر در سه راهی چوپانان، محور چوپانان، اردکان و نایین، در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای عبوری، مقداری مواد مخدر کشف شد.

وی ادامه داد: در این بازرسی‌ها مقدار ۱۹کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک از یک دستگاه خودرو سواری سمند شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین خاطرنشان کرد: این خودرو که از کرمان، عازم مرکز کشور بود با هوشیاری ماموران مستقر در سه راهی چوپانان شناسایی و متوقف شد.

وی افزود: در این عملیات یک نفر مرد و یک نفر زن دستگیر که پس از تشکیل پرونده، تحویل مقامات قضایی شدند.

گفتنی است، سه راهی چوپانان در کیلومتر ۱۹۰ شرق نایین و در ۲۳۰کیلومتری شهر اصفهان قرار دارد.
(1) نظرات
  موضوع: خبرهای سایت ،  نوشته شده در تاریخ شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 11:13 ب.ظ
نویسنده: غلامعلی صمیمی
( با نهایت تأسف و تأثر درگذشت شادروان، مرحوم مغفور حاج علی حیایی را به اطلاع شما می رسانیم. )
این مصیبت وارده را خدامت اهالی چوپانان و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض می نماییم. و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگانش صبر خواستاریم.
بنده نیز این مصیبت جانکاه را خدمت دوست عزیزم، مصطفی حیایی تسلیت عرض می کنم.
*خبرهای تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد. [خبر از : رضا رستاقی]
(5) نظرات
  موضوع: درگذشتگان ،  نوشته شده در تاریخ سه شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 01:26 ب.ظ
نویسنده: مصطفی مراد
هوای چوپانان امروز سه شنبه
سه شنبه 15 مرداد 1392

آمار روزانه سه شنبه 1392/05/15    

 

حداکثر دما  24 ساعت گذ شته        46.6

حداقل  دما   24ساعت  گذشته     29.0   

بارندگی      24ساعت  گذشته          00.0

بارندکی سال زراعی                     125.5

برف سال زراعی                   01.0 cm

حداکثرسمت وسرعت باد             30006


(7) نظرات
  موضوع: آب و هوا ،  نوشته شده در تاریخ سه شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 04:21 ب.ظ
نویسنده: غلامعلی صمیمی

تعرفه‌ای که در حال حاضر برای مکالمات همراه اول پس از فلت شدن شبکه آن در نظر گرفته شده رنجی بین 511 تا 618 ریال خواهد بود اما تا کنون تعرفه دقیقی که قرار است از فردا اعمال شود اعلام نشده است.


از فردا، سه شنبه، 15 مردادماه، تعرفه هر دقیقه مکالمه با خطوط دائمی و اعتباری همراه اول تغییر خواهد کرد.

 

به گزارش ایسنا، این تغییر تعرفه در شرایطی رخ خواهد داد که تاکنون و در شرایطی که کمتر از 12 ساعت به زمان تغییر تعرفه مانده هنوز نرخ جدید مکالمات اپراتور اول اعلام نشده و مشخص نیست تماس‌های مشترکان چه هزینه‌ای برای آنها خواهد داشت.

 

تغییر تعرفه تماس های همراه اول به دلیل فلت سازی در شبکه اپراتور اول ایجاد شده و به موجب مصوبه سازمان تنظیم مقررات قرار بر آن است که از این پس در شبکه همراه اول هم همانند سایر اپراتورهای کشور هزینه‌های مربوط به جابجایی حذف شده و هر دقیقه مکالمه با خط همراه اول تمام استانها نرخ ثابتی داشته باشد.

 

پیش از این وحید صدوقی - مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار - اعلام کرده بود: اکنون 10 سال است تعرفه‌های ما تغییری نداشته و امسال هم تاکنون تغییری در تعرفه‌ تماسها و پیامک‌هایمان نداشته‌ایم. اما قرار است بررسی‌های خود را آغاز کنیم تا براساس آن مشخص شود که پس از اجرای طرح فلت سازی شبکه همراه اول تعرفه‌هایمان از چه قرار خواهد بود.

 

(0) نظرات
  موضوع: عمومی ،  نوشته شده در تاریخ دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 10:19 ب.ظ
نویسنده: غلامعلی صمیمی
داخلی  خبر  سیاسی

کد مطلب : 111324
انتصاب جهانگیری به عنوان معاون اول رییس جمهور


در حکمی از سوی دکتر روحانی صورت گرفت؛
انتصاب جهانگیری به عنوان معاون اول رییس جمهور
خبرگزاری ایمنا:حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران، در حکمی «مهندس اسحاق جهانگیری» را به عنوان معاون اول رییس جمهور منصوب کرد.


دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹
به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران، در حکمی «مهندس اسحاق جهانگیری» را به عنوان معاون اول رییس جمهور منصوب کرد.

متن حکم  دکتر روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مهندس اسحاق جهانگیری


براساس اصل 124 قانون اساسی و نظر به مراتب شایستگی و سوابق طولانی خدمت موفق در مسوولیت های اجرایی و تقنینی به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان «معاون اول رییس جمهور» برمی گزینم. 
امید است با عنایات الهی و همکاری اعضای محترم دولت در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، موفق باشید. 

حسن روحانی
(2) نظرات
  موضوع: اطلاعیه‌های دولتی ،  نوشته شده در تاریخ دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 04:06 ب.ظ
نویسنده: غلامعلی صمیمی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد