چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی
چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی

خروجی خبرگزاری چوپانان تا دوشنبه 1 مهر 1392

دوشنبه 1 مهر 1392

خروجی خبرگزاری چوپانان تا دوشنبه 1 مهر 1392  
اقامتگاه کویری کیخسرو واقع در چوپانان "الماس خوش تراش کویر "
مدتهاست که آقای کیخسرو فاتح( خسرو نظر) با خانواده خود خانم زاهدی با علاقمندی که به زادگاه خود و توریسم وگردشگری داشتند با بازسازی خانه قدیمی خود (خانه مرحومه کوچک)درنظر دارند اقامتگاه کویری را برای جذب گردشگر وتوریست راه اندازی کنند وبا پیگیری های زیادی که خانم زاهد در تهران واصفهان داشتند بالاخره توانستند در این زمینه به موفقیت دست یابند و انشااله از زمستان سال جاری آماده پذیرای گردشگران خواهد شد.


بقیه مطلب را درwww.choopanan.ir ببینید

منبع خبر:دهستان چوپانان
(3) نظرات
  موضوع: گردشگری ،  نوشته شده در تاریخ دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 10:00 ق.ظ
نویسنده: غلامعلی صمیمی


با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته در بازه زمانی 3 ساله توسط مدیریت مجتمع نخلک آقای مهندس عابدینی، مجتمع معدنی نخلک مجهز به یک دستگاه آمبولانس تویوتا هایس گردید. این خودرو که مجهز به پیشرفته ترین امکانات پزشکی است با مساعدت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و از مرداد ماه سال جاری در اختیار مجتمع نخلک قرار گرفته است. با استفاده از این خودرو در صورت نیاز می توان خدمات اورژانسی و حتی اعزام مصدومین و مجروحان را در اسرع وقت فراهم نمود. همچنین در صورت اعلام نیاز و در مواقع اضطراری این آمبولانس در محدوده شهر انارک به ارائه خدمات خواهد پرداخت.

منبع.سایت نخلک

(1) نظرات
  موضوع: خبرهای سایت ،  نوشته شده در تاریخ دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 02:15 ق.ظ
نویسنده: غلامعلی صمیمی

باز هم مهر ومهاجرت
باز هم مهر شد وکوچ بسوی شهر

باز هم اول بازگشایی مدارس ومهاجرت به شهر

بازم مهر شد ومهاجرت به دلیل نبود کلاس درس

مهاجرت====زمین خوردن چوپانان

مهاجرت====تخلیه ابادی

مهاجرت  یعنی بازم بی تفاوتی مسئولان شهرستان نایین واستان

مهاجرت یعنی تا حالا هر چه که رِشتیم پنبه شدن
دانش آموزان مجتمع آموزشی چوپانان

قابل توجه نماینده محترم مجلس جناب آقای طباطبایی.!! فکری بکنید..

همه ساله بمناسبت بازگشایی مدارس عده انگشت شماری  از خانواده ها به دلیل نبودن کلاس یا رشته تحصیلی مورد علاقه یا ...چوپانان را بسوی شهر ترک میکنند

مهاجرت های بی رویه را جدی بگیریم


ارسال به دوستان


تابستان با هیاهوی دانش‌آموزان در بازار‌های شهر برای خرید لوازم مدرسه روز‌های پایانی خود را سپری می‌کند تا با آمدن پاییز روز‌های پر‌شور و هیجان درس و مدرس برای دانش‌آموزان آغاز شود.

خبرگزاری فارس: باز هم ماه مهر،بوی ماه مدرسه

(3) نظرات
  موضوع: خبرهای سایت ،  نوشته شده در تاریخ شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 11:36 ب.ظ
نویسنده: غلامعلی صمیمی


بسته های ADSL2 با هدف دسترسی آسان به سرویس اینترنتی برای مشتریان در نظر گرفته شد.
به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران پشتیبانی این بسته‌ها 24 ساعته و در تمام ایام هفته انجام می‌شود و دارای سیستم پرداخت آسان بر روی قبض تلفن مشتریان است.
ADSL2 به مشتریانی که مالک خط می‌باشند تعلق می‌گیرد و در صورت نقل مکان امکان جابه‌جایی مودم برای آنها وجود دارد.
براساس این گزارش جوایزی از قبیل مودم رایگان و نیم‌بها برای مشتریانی که قرارداد یک‌ساله امضاء کرده‌اند باتوجه به بسته انتخابی از نظر سرعت و حجم دانلود در نظر گرفته شده است.
همچنین تمامی مشتریانی که قراردادهای یک‌ساله دارند می‌توانند از مصرف و دانلود رایگان شبانه اینترنت از ساعت 1 تا 7 بامداد استفاده نمایند.
گفتنی است محدودیتی از نظر تعداد در خرید بسته‌های ADSL2 برای مشتریان و جود ندارد.
(1) نظرات
  موضوع: اطلاعیه‌های دولتی ،  نوشته شده در تاریخ شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 11:13 ب.ظ
نویسنده: غلامعلی صمیمی

قوت گرفتن احتمال لغو تحریم صنعت خودرو

قوت گرفتن احتمال لغو تحریم صنعت خودرو

۱۳۹۲ شنبه ۳۰ شهریور
بازدید : 70
کد خبر : 31468



با توجه به فضای ایجاد شده در هفته‌های اخیر احتمال لغو تحریم صنعت خودرو از سوی آمریکا افزایش یافته است.


آفتاب: از ابتدای تیرماه سال جاری رییس‌جمهوری آمریکا در اقدامی برخلاف هنجارهای بین‌المللی، صنعت خودرو را یکجانبه تحت تحریم قرار داد.

این در حالی است که صنعت خودرو یک صنعت خصوصی بوده و هیچ ارتباطی به برنامه‌های صلح آمیز هسته‌ای کشور ندارد بنابراین هدف از تحریم این صنعت از سوی دولت اوباما، افزایش فشار بر اقتصاد ایران بوده است.

در این شرایط برخی فعالان صنعت خودرو معتقدند که اولین مطالبه دولت جدید از کشورهای غربی در مذاکرات پیش‌رو، رفع تحریم‌های غیر قانونی بر ضد اقتصاد کشور به ویژه صنعت خودرو است.

البته فضای ایجاد شده در هفته‌های اخیر این احتمال را افزایش داده است به‌گونه‌ای که اخیرا نیز ارزش سهام شرکتهای خودرویی در بورس اوراق بهادار افزایش یافته و دارای صف خرید سنگینی است که برخی فعالان بورسی دلیل آن‌را افزایش احتمال لغو تحریمهای صنعت خودرو می‌دانند.

در این زمینه محمدرضا نجفی‌منش - عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران - می‌گوید: صنعت خودرو ارتباطی با برنامه‌های هسته‌ای صلح آمیز کشور نداشته و رییس‌جمهوری آمریکا با استفاده از اختیارات ویژه خود آن‌را تحریم کرده است.

وی با بیان این‌که رییس‌جمهوری آمریکا می‌تواند به همان سرعتی که این تحریم را وضع کرد آن‌را لغو کند، خاطرنشان می‌کند:‌ بنابراین از دولت آقای روحانی می‌خواهیم لغو سریع تحریم‌های اقتصادی از جمله تحریم صنعت خودرو را به عنوان یکی از رئوس مطالبات خود در مذاکرات پیگیری کند.

عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران ادامه می‌دهد: البته با توجه به فضای شکل گرفته در هفته‌های اخیر این امیدواری وجود دارد که در آینده نزدیک تمام مشکلات و تحریم‌ها در حوزه‌های مختلف حل و فصل شود.

وی تصریح می‌کند: به موازات رفع تحریم‌های خارجی، دولت باید برخی از قوانین و بخشنامه‌ها مانند عدم ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی دارای بدهی معوق، اخذ 135 درصد مبلغ بابت حواله ارز و قوانین گشایش ال‌سی را که به نوعی تحریم داخلی است، اصلاح کند.
 

(0) نظرات
  موضوع:  نوشته شده در تاریخ شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 09:50 ب.ظ
نویسنده: غلامعلی صمیمی


دلار آزاد زیر ۳۰۰۰ تومان شد

۱۳۹۲ شنبه ۳۰ شهریور
بازدید : 58
کد خبر : 31467



نرخ خرید و فروش دلار آزاد در بازار امروز تهران به زیر ۳۰۰۰ تومان کاهش یافت و تا ۲۹۷۰ تومان هم معامله شد.

آفتاب: نرخ خرید و فروش دلار آزاد در بازار امروز تهران به زیر ۳۰۰۰ تومان کاهش یافت و تا ۲۹۷۰ تومان هم معامله شد.

به گزارش تسنیم،نرخ خرید و فروش دلار آزاد در بازار تهران که اواخر هفته گذشته به 3070 تومان رسیده بود، امروز روند کاهشی خود را ادامه داد و تا مرز 2970 تومان هم معامله شد
(0) نظرات
  موضوع: ایران و جهان ،  نوشته شده در تاریخ شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 07:00 ب.ظ
نویسنده: غلامعلی صمیمی


اطلاعیه گردهم‌آیی مالکین قنات‌های چوپانان، حجت‌آباد و آشتیان

سوم و جهارم فروردین‌ماه 1393

چوپانان

هم‌تباران، خویشاوندان و شرکای عزیز و محترم

با درود و سپاس بی‌کران بر شما در هر کجای این کره‌ی خاکی هستید؛ شاد و سربلند باشید

و اما غرض از تصدیع شما عزیزان این بود که چندی است دغدغه‌ای در ما چند تن که شاید بیشتر از شما به چوپانان سفر می‌کنیم به وجود آمده است و انگار شایسته است با همه‌ی شما بزرگواران در میان بگذاریم:

نیاکان ما حدود یک قرن و اندی پیش با موقع و موقعیت‌شناسی چشم‌گیری دست از چوپانی و ساربانی که احساس کرده بودند دوره‌ی آن به پایان رسیده است؛ برداشته طرح قلعه‌نشینی و کشاورزی را درانداختند و در این راستا در دل کویر سوزان بهترین موقعیت جغرافیایی را برگزیدند و قناتی احداث کردند(چوپانان) و فرزندانشان هم به تبع آنان در همان موقعیت دو قنات دیگر از درآمد همان قنات اولیه پایه احداث کردند(حجت‌آباد و آشتیان) که امروز ثابت شده است که این سه رشته قنات به گونه‌ایست که خشکسالی نیم قرن گذشته تأثیر چندانی بر آن‌ها نداشته است و در حال حاضر با آن که با سوء مدیریت همراه است و از کشاورزی مکانیزه هم در آن خبری نیست و دچار خرده‌مالکی آزاردهنده‌ایست با این حال قطب کشاورزی و انبار غله شهرستان نایین است و شهرستان بدان‌ها می‌بالد و اگر آفات اشاره شده در آن‌ها نبود چه بسا عناوین شایسته‌تری در استان و کشور احراز می‌کردند.

این گنجینه ارزشمند و افتخار‌آمیز امروز در دست ما نسل سوم و چهارم است که متأسفانه از آن دور افتاده‌ایم و از آن جا که منافع مادی آن به دلیل خرده‌مالکی چندان برایمان اهمیت ندارد؛ از ارزش‌های معنوی آن هم غافل مانده‌ایم در حالی که تقریباً تمام قنات‌های منطقه‌ی کویری و حتی مناطق دیگر سرزمین خشکمان نابود شده‌اند این سه رشته قنات همچنان می‌جوشد و می‌خروشد و از آن جا که این همه آب ارزشمند با روش‌های سنتی به هدر می‌رود این غفلت را در ما میراث‌داران آن بزرگ‌مردان اندیشمند و آگاه به وجود آورده است.

ما امضاکنندگان این اطلاعیه افتخار داریم که در چوپانان روزهای سوم و چهارم فرودین‌ماه 1393 میزبان شما عزیزان بزرگوار باشیم و پذیرای شما بزرگواران که شاید غربت مانع شده است نتوانید سری به زادگاه خویش یا پدرانتان بزنید. ما بر آنیم این غم غربت را از چهره‌ی شاد و خندان شما عزیزان بزداییم و یکی دو روز همراه با دیدار شما در فضایی نوستالژیک، از درایت و تدبیر همه‌ی شما اندیشمندان بهره گیریم و با هم‌اندیشی چاره‌ای بر درد سالیان این میراث ارزشمند بجوییم تا شرمنده نیاکان تلاشگر خویش نباشیم.

سیاهه‌ی اسامی مالکین فعلی این سه رشته قنات در ذیل همین اطلاعیه آمده است و ما میزبانان شما انتظار داریم همه‌ی کسانی که در چوپانان نیستند در این گردهم‌آیی احیاکننده حضور به هم رسانند و از آن جا که گستردگی پراکندکی شما عزیزان را در روی این کره‌ی خاکی اطلاع داریم حدّ اقل انتظارمان این است که از نوادگان هر مالک نسل دوم یک نماینده در این جمع باشد بنا بر این چنانچه مقدور است همه با هم و چنانچه نیست نماینده‌ای از هر فامیل تشریف‌فرما شوند چرا که هرچه عدد ما بیشتر، تدابیر ما ارزشمندتر و قوی‌تر برای اجرای بهتر! از امروز تا اول اسفندماه سال جاری حضور یا عدم حضور یا معرفی نماینده‌ی خویش را به یکی از تلفن‌ها یا ایمیل‌های زیر اطلاع دهید.

شرکای جدید ما اغلب یا در چوپانان حضور دارند یا سالی چند بار به آن جا می‌آیند اما بعضی از شرکای قدیمی که نوادگان دوستان پدرانمان هستند شاید چوپانان را ندیده باشند و این سفر می‌تواند سفری پرخاطره برای آنان و پربار برای چوپانان و حجت‌اباد و آشتیان باشد با ما هماهنگی و همراهی کنید تا نوروزی زیبا و خوش همراه با دست‌آوردی بزرگ داشته باشیم!

میزبانان شما:

محمد مستقیمی(فرزند مرحوم شیخ مستقیمی)

تلفن   989133081671+

ایمیل   rahi0098@yahoo.com


ابوالقاسم مستقیمی(فرزند مرحوم شیخ مستقیمی)

تلفن   989155323410+

ایمیل mostaghimi.25@gmail.com


عباس زاهدی(فرزند مرحوم عبدالرحیم زاهدی)

تلفن   989133515538+

ایمیل   r.zahedi63@gmail.com


بهروز زاهدی( فرزند مرحوم عبدالرحیم زاهدی)

تلفن   989131518616+

ایمیل nastaranzahedi2010@yahoo.com

 مالکین چوپانان:


مالکین حجت‌اباد:

مالکین آشتیان:


برگرفته از: دولنده

(1) نظرات
  موضوع: کشاورزی و صنعت ،  نوشته شده در تاریخ شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 11:37 ق.ظ
نویسنده: سعید مالکی

آموزش و پرورش: پنجشنبه‌ها همچنان تعطیل است

آموزش و پرورش: پنجشنبه‌ها همچنان تعطیل است



در دوره متوسطه اول و دوم بیش از 5 میلیون و 500 هزار دانش‌آموز و پیش دانشگاهی 450 هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی جدید تحصیل خواهند کرد.



فارس: معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: تعطیلی پنج‌شنبه‌های مدارس همچنان پابرجاست و تغییری در این زمینه حاصل نمی‌شود.

ابراهیم سحر‌خیز در حاشیه مانور بازگشایی مدارس اظهار داشت: روزهای پنج‌شنبه در اختیار مدیران مدارس است تا به صورت اختیاری فوق‌برنامه و یا اردوهای دانش‌آموزی را در این روز برگزار کنند تا از این ایام فراغت به بهترین شکل استفاده شود.

وی در خصوص نظام جدید آموزشی تصریح کرد: دوره متوسطه بر اساس نظام جدید آموزشی دو دوره سه ساله خواهد بود که هر دو دوره مقطع دبیرستان به نام مقطع دبیرستان یاد می‌شود که سه ساله اول آن از امسال پایه‌گذاری می‌شود و سه سال دوم نیز ادامه می‌یابد.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: تابلوی مدارس را نیز بر همین اساس تغییر دادیم که البته امسال پایه سوم راهنمایی را موقت شاهد خواهیم اما در سال آینده مقطع راهنمایی حذف خواهد شد و سه پایه متوسطه اول جایگزین آن خواهد شد.

سحر‌خیز افزود: در دوره متوسطه اول و دوم بیش از 5 میلیون و 500 هزار دانش‌آموز و پیش دانشگاهی 450 هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی جدید تحصیل خواهند کرد.

این مسئول با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای معلمان سه پایه اول متوسطه خاطرنشان کرد: کتاب‌های درسی جدید برای این مقطع در حال تهیه و تدوین است و امسال کتبی مانند فکر و کار و فناوری، تفکر و سبک زندگی، مطالعات اجتماعی و زبان با رویکردی جدید تالیف شده است.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش از تغییرات کلی کتاب عربی نیز خبر داد و گفت: این کتاب از نظر محتوا و نحوه تدریس متفاوت از سال‌های گذشته است که این امر نیازمند آموزش دبیران می‌باشد که در طول تابستان این آموزش‌ها انجام شده است.

سحر‌خیز افزود: در پایه متوسطه سه ساله اول متوسطه دانش‌آموزان 30 ساعت در طول هفته درس خواهند داشت که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها دانش‌آموزان از روز شنبه تا چهارشنبه سر کلاس حاضر شده و پنج‌شنبه تعطیل خواهند بود مگر آنکه مدرسه‌ای فوق‌برنامه داشته باشد.

وی از حذف تدریجی دوره پیش دانشگاهی تا سه سال آینده خبر داد و عنوان کرد: دانش‌آموزانی که در مقطع اول متوسطه تحصیل می‌کنند دوره پیش دانشگاهی را نخواهند داشت اما دانش‌آموزانی که در نظام قدیم در حال درس خواندن هستند باید دوره پیش دانشگاهی را بگذرانند.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش از شش ساله شدن دوره متوسطه و سه ساله شدن هنرستان‌ها خبر داد و ابراز داشت: رشته‌های نظری به مانند رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی به مانند فنی و حرفه‌ای و کار و دانش به سه ساله تبدیل شده است که این خود سبب ارتقای روز‌افزون کیفیتی آموزش و پرروش خواهد شد.

سحر‌خیز یادآور شد: شش، شش و یا سه، سه، سه، سه نظامی است که بسیاری قبولش دارند و در دنیا آن را اجرا می‌کنند که امیدواریم این حرکت کیفیت آموزشی را نیز ارتقا دهد.

(3) نظرات
  موضوع: اطلاعیه‌های دولتی ،  نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 28 شهریور 1392 ساعت 03:05 ب.ظ
نویسنده: غلامعلی صمیمی

افخم: نامه اوباما تبریک به روحانی بود/در صورت لزوم با 1+5 در نیویورک دیدار می‌کنیم

» سرویس: سیاسی - سیاست خارجی
erfan khoshkhoo (6 of 17)-1.jpg

مرضیه افخم، سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان در نشست هفتگی خود به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوالی درباره باطل اعلام شدن تحریم های اتحادیه اروپا علیه کشتی رانی ایران و 17 شرکت وابسته به آن با حکم یک دادگاه ، گفت: برداشتن تحریم‌ها علیه ایران یکسری موازین قضایی و قانونی خود را دارد و باید این روند ادامه پیدا کند تا به نتیجه لازم برسد.

وی درباره اعضای تیم هسته‌یی جدید برای مذاکرات ایران و 1+5، ادامه داد: همزمان با تنظیم کارشناسان و طی مراحل داخلی در وزارت خارجه اسامی اعضای تیم دقیق اعلام خواهد شد و پیش از این اطلاع‌رسانی فعلا در این باره انجام نمی‌شود.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان درباره انتشار اخباری مبنی بر نامه اخیر اوباما به رییس‌جمهور کشورمان، اضافه کرد: آنگونه که در خبرها مشاهده کردیم این نامه رد و بدل شده است. نامه مربوط به تبریک به انتخاب آقای روحانی به عنوان رییس‌جمهور کشورمان بود و ایشان هم در پاسخ ضمن تشکر، نکاتی را در حوزه های مختلف مورد نظر بیان کردند. سازوکار تبادل اینگونه نامه‌ها از کانال‌های دیپلماتیک جاری انجام می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این اقدام از طریق سفارت سوییس در تهران انجام شده است گفت: از طریق کانال های دیپلماتیک جاری این کار صورت گرفته است.

هیچ‌گونه برنامه‌ای برای دیدار با مقامات آمریکایی در برنامه سفر رییس‌جمهور کشورمان به نیویورک وجود ندارد؛ چنانچه در چارچوب 1+5 روند کار به سمتی پیش برود که لزوم این کار به وجود آید در این چارچوب این ملاقات انجام می‌گیرد.

افخم در پاسخ به سوالی درباره دیدارهای رییس‌جمهور کشورمان در سفر آتی به نیویورک، گفت: هیچگونه برنامه‌ای برای دیدار با مقامات آمریکایی در برنامه سفر رییس‌جمهور کشورمان به نیویورک وجود ندارد؛ چنانچه در چارچوب 1+5 روند کار به سمتی پیش برود که لزوم این کار به وجود آید در این چارچوب این ملاقات انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: مجمع عمومی یکی از مهم‌ترین رویدادهای بین‌المللی است که با توجه به سطح کشورها در این مجمع و حضور جمعی از سران و وزرای خارجه این یک رویداد منحصر به فرد است.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان اضافه کرد: درباره دیدارها و زمان‌بندی آن در زمان مناسب اطلاع‌رسانی می‌شود چون اکنون کارهای لازم در حال انجام است تا زمان ملاقات‌ها و سخنرانی‌ها تنظیم شود. اطلاع‌رسانی مطابق با حضور رییس‌جمهور کشورمان به نیویورک اعلام خواهیم کرد.

بقیه را در ادامه مطلب بخوانید........


ادامه مطلب(1) نظرات
  موضوع: اطلاعیه‌های دولتی ،  نوشته شده در تاریخ سه شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 03:36 ب.ظ
نویسنده: غلامعلی صمیمی
پیامبر اکرم (ص): اگر کسى به اندازه ریگ‏هاى پراکنده بیابان و به عدد قطرات باران در طول دنیا در خدمت مادر بِایستد، نمى‏‌تواند حقّ یک روز را که مادر، او را در شکمش حمل کرده است، ادا کند.

(مرحومه شهربانو رنجبر، یک مادربزرگ چوپانانی، در حال پختن نان)

« خدایا به بزرگیت قسم! توی عکس هامون، جای هیچ پدر و مادری رو خالی نکن »
(6) نظرات
  موضوع: عمومی ،  نوشته شده در تاریخ سه شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 09:58 ق.ظ
نویسنده: مصطفی مراد
جشن عروسی آقای عباس افلاکی
دوشنبه 25 شهریور 1392

نام داماد: عباس افلاکی، فرزند حاج حسین *** نام عروس: دوشیزه ساراسادات موسوی، فرزند سیداحمد *** مکان: چوپانان *** تاریخ: 1392/06/15

««« برای این زوج جوان آرزوی خوشبختی داریم »»»

(5) نظرات
  موضوع: ازدواج‌ها ،  نوشته شده در تاریخ دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 02:54 ب.ظ
نویسنده: مصطفی مراد
(برگرفته از www.choopananpic.tk و آپلود شده در گروه چوپانانی ها توسط سینا صمیمی)


(2) نظرات
  موضوع: عمومی ،  نوشته شده در تاریخ دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 08:57 ق.ظ
نویسنده: مصطفی مراد

 در آستانه میلاد پر برکت  امام رضا (ع) و روز محیط بان ، در استان بوشهر از آثار برگزیده در بخش فیلم ، عکس و خاطره نویسی در دومین جشنواره محیط زیست در آموزه های رضوی ، تقدیر بعمل آمد. به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر پس از دو مرحله داوری برگزیدگان فیلم و عکس حرفه ای و نیمه حرفه ای دومین جشنواره فیلم و عکس محیط زیست اعلام شدند .

در بخش عکس نیمه حرفه ای جناب آقای محمد رضا حلوانی ، محیط بان زحمتکش پناهگاه حیات وحش عباس آباد از استان اصفهان موفق به کسب مقام دوم شد.کسب این موفقیت را به آقای محمد رضا حلوانی ، و تمامی محیط بان زحتمکش پناهگاه حیات وحش عباس آباد تبریک عرض می نمایم .

منبع:پناهگاه حیات وحش عباس اباد چوپانان

(5) نظرات
  موضوع: محیط زیست ،  نوشته شده در تاریخ یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 09:04 ق.ظ
نویسنده: غلامعلی صمیمی
جشن عروسی آقای مجتبی قاسمی
پنجشنبه 21 شهریور 1392

نام داماد: مجتبی قاسمی، فرزند حاج مختار *** نام عروس: دوشیزه پریسا صمیمی، فرزند غلامعلی *** مکان: یزد *** تاریخ: 1392/06/20

««« برای این زوج جوان آرزوی خوشبختی داریم »»»

بنده هم این اتفاق مبارک رو خدمت عروس و داماد و به خصوص خدمت دوست عزیزم، سینا صمیمی تبریک عرض میکنم.

(7) نظرات
  موضوع: ازدواج‌ها ،  نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 21 شهریور 1392 ساعت 08:45 ب.ظ
نویسنده: مصطفی مراد
جشن عقد آقای بهزاد همایونی
پنجشنبه 21 شهریور 1392

نام داماد: بهزاد همایونی، فرزند محمود***نام عروس: دوشیزه حاتمه کلانتری، فرزند مهدی***مکان: یزد

««« برای این زوج جوان آرزوی خوشبختی داریم »»»

بنده هم این اتفاق مبارک رو خدمت عروس و داماد و به خصوص خدمت دوست عزیزم، رسول کلانتری تبریک عرض میکنم.

(3) نظرات
  موضوع: ازدواج‌ها ،  نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 21 شهریور 1392 ساعت 08:40 ب.ظ
نویسنده: مصطفی مراد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد