چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی
چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی

خروجی خبرگزاری چوپانان تا یکشنبه 22 دیماه 1392

خروجی خبرگزاری چوپانان تا یکشنبه 22 دیماه 1392  
( من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق )

با عرض سلام خدمت سروران گرامی، فامیل های محترم، دوستان عزیز و همشهریان بزرگوار

از بذل محبت شما که در مراسم خاکسپاری و مجلس ترحیم مادر عزیزمان، مرحومه حاجیه خانم فردوس رحیمی شرکت نموده اید، ممنونیم و نهایت سپاس و تشکر خویش را نثار شما عزیزان می نماییم.

همچنین از شما عزیزان که با پیام تسلیت، از طریق ارسال پیام کوتاه، تماس تلفنی و رایانامه و غیره ابراز همدردی نموده اید، تشکر و قدر نمایی می نماییم و نیز ابراز همدردی تمام کسانی را که سعادت دیدار رویشان و دریافت پیام تسلیتشان را نداشتیم، و همواره با دل های پاک موجب تسلی خاطرمان بودند را ارج نهاده، امید است بتوانیم در شادی هایتان جبران نماییم.

از طرف خانواده های رحیمی و پورحیدری

(0) نظرات
  موضوع: درگذشتگان ،  نوشته شده در تاریخ یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 01:39 ق.ظ
نویسنده: مصطفی مراد
ضمن قدر دانی و تشکر از کلیه ی عزیزان که با حمایت های دائمی خود از اینجانب ، با حساسیت و علاقه مندی مسائل مرتبط با چوپانان "این نگین سبز خوش تراش کویر"را دنبال می کنندو انشاالله در آینده هم با همین شور و شعف نسبت به پیگیری موضوعات این قطعه کویری اقدام نمایند.
به آگاهی می رسانم ،عزیزان: بحث قانون و قانونمندی و اطاعت محض از آن مطلبی است که برای همه بایستی در همه حال فصل الخطاب کلیه ی امور قرار گیرد ،فلذا در حال حاضر بنا به اعلام مقامات مسئول ،موضوع بازنشسته بودن این حقیر برای ادامه خدمتم در منصب دهیاری ،مشکل قانونی ایجاد کرده و به همین علت مجدانه از کلیه ی عزیزان گرانقدرم درخواست می نمایم با این پیش فرض که تغییر باعث رشد و توسعه می شود ،مخصوصاً حالا که روند گذشت زمان زمینه را برای حضور و فعالیت تحصیل کردگان دانشگاهی فراهم نموده ،اجازه دهند تا اعضای محترم شورا ،که عصاره نخبه ای از همین مردم چوپانان می باشند ،ضمن به خرج دادن حوصله ،با تحقیق و بررسی نسبت به شناسایی و معرفی گزینه ای واجد شرایط به عنوان دهیار اقدام نمایند. انشاالله که با همکاری،همفکری و همبستگی هم ولایتی های محترم فردی شایسته و لایق ،شناسایی و معرفی شده و رضایت همگان فراهم خواهد شد.
علی ای حال زبانم از بیان و نوشتن تشکر قاصر بوده ، مع هذا باز هم از کلیه ی عزیزان (هم ولایتی های مقیم و غیر مقیم )ممنون و متشکرم 
ماشاالله نجفیان 
دهیار
(4) نظرات
  موضوع: رویدادهای ویژه ،  نوشته شده در تاریخ شنبه 21 دی 1392 ساعت 07:53 ب.ظ
نویسنده: غلامعلی صمیمی

طبق گزارشهای رسیده ضرب العجلی از سوی بخشداری برای جایگزینی دهیار کنونی تعیین شده است. ظاهراً به دلیل آنکه جناب آقای نجفیان (دهیار کنونی) بازنشسته بوده‌اند طبق مقررات کنونی نباید در مصدر دهیاری باقی بمانند.

از آنجا که همگان واقفند که جناب آقای نجفیان در همین مدت کوتاه تصدی خود در دهیاری با همکاری نزدیک با اعضای محترم شورا منشاء خدمات زیادی در چوپانان بوده‌اند لذا همه کسانی که به این دهکده اجدادی خود علاقه دارند بر خود مسلم میدانند تا در اندیشه و عمل با اعضای شورای چوپانان همکاری و همیاری نمایند تا آنکه دهیار کنونی در مصدر خود باقی بماند.

از هم اندیشی شما در بخش نظرات همین خبر استقبال می‌کنیم.


(58) نظرات
  موضوع: عمومی ،  نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 19 دی 1392 ساعت 02:39 ب.ظ
نویسنده: سعید مالکی

بسمه تعالی
 من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
تقدیر و تشکر برای ابراز تسلیت
 بدینوسیله از کلیه اقوام ، آشنایان ، همکاران و دوستان عزیزآن مرحوم که از بدو اعلام فوت ( مهندس محمدرضا قاسمی پور ) در مراسم تشییع جنازه -  تدفین و مراسم ختم وی باعث تسلی و تسکین قلبمان گردیدند تشکر و قدردانی می‏نمایم . از کلیه کسانی که از طریق تلفن ، ارسال پیام کوتاه ، رایانامه ، نصب پلاکارد و شرکت در مراسم ختم با خانواده داغدار قاسمی پور ابراز همدردی نمودند تشکر و قدردانی می گردد .امیدوارم بتوانیم در شادیها و امور خیر آنان جبران نماییم .
با تقدیم احترام
خانواده های قاسمی پور – آزاد - سعادت
(0) نظرات
  موضوع: درگذشتگان ،  نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 19 دی 1392 ساعت 11:44 ق.ظ
نویسنده: سعید مالکی
بارش برف از دیروز عصر در چوپانان باریدن گرفت وبرف بسیار خوبی روی زمین نشست  وهم اکنون امروز در چوپانان هوا ی مطبوع زمستانی وتمام کوهها وبیابانهای چوپانان پوشیده از برف میباشد.
جهت اطلاع دوستانی که درچوپانان و نزدیکی چوپانان هستند حتما از خانه بزنید بیرون واز سفیدی برف وهوای دلپذیر آن لذت ببرید که از اینگونه موقعیت ها بسیار کم گیر میاید.برف بازی واسکی در ماسه بادی های چوپانان در کوه ریگ دشت آنهم با تیوپ وپلاستیک بسیار لذت بخش است .
خوش بحال انان که هم اکنون در چوپانان از این فضا استفاده میکنند و به هدر نمی دهند.
خدای بزرگ را سپاسگزاریم.
(3) نظرات
  موضوع: آب و هوا ،  نوشته شده در تاریخ سه شنبه 17 دی 1392 ساعت 12:27 ب.ظ
نویسنده: غلامعلی صمیمی
رییس پلیس راهور گفت: رانندگان در صورتی که جرایم رانندگی خود را  بپردازند دو برابری جرایم رانندگی آنها تا پایان سال 90 بخشیده می شود.
 سردار اسکندر مومنی پیش از این در جمع خبرنگاران اظهار داشته بود: همانگونه که پیش از این بارها اعلام کرده ایم جریمه هدف نیست به همین دلیل بر اساس تصمیم مجلس از اول ماه مبارک رمضان رانندگان در صورتی که ظرف 6 ماه جرایم رانندگی شان را پرداخت کنند مشمول بخشودگی دیرکرد دو برابری جرایم تا پایان سال 90 می شوند که آخرین مهلت 6 ماهه امروز دوشنبه92/10/16 میباشد.

(1) نظرات
  موضوع: اطلاعیه‌های دولتی ،  نوشته شده در تاریخ دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 10:42 ق.ظ
نویسنده: غلامعلی صمیمی
ضمن عرض تسلیت بابت درگذشت شادروان، مرحومه مغفوره فردوس رحیمی (فرزند مرحوم عبدالرحیم رحیمی)، به اطلاع کلیه دوستان می رساند:
مراسم یادبودی جهت شادی روح این مرحومه، در روز جمعه مورخ 1392/10/13 در مسجدالمهدی واقع در خیابان مرداویج اصفهان، از ساعت 9:30 الی 11:30 برگزار می گردد.
(حضور شما سروران گرامی، موجب شادی روح این مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود)
(1) نظرات
  موضوع: درگذشتگان ،  نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 09:37 ق.ظ
نویسنده: مصطفی مراد

بازگشت همه به سوی اوست
با نهایت تأسف و تألم خبر درگذشت مادری مهربان و دلسوز بانوفردوس رحیمی فرزند مرحوم عبدالرحیم رحیمی و همسر مرحوم جواد پورحیدری را به اطلاع خویشاوندان، دوستان، آشنایان و همشهریان عزیز می‌رسانم شادی روان ان عزیز و شکیبایی داغداران به ویژه مهندس ابوالقاسم و مهندس حسن پورحیدری را از درگاه ایزد بزرگ خواهانیم.
(10) نظرات
  موضوع: درگذشتگان ،  نوشته شده در تاریخ سه شنبه 10 دی 1392 ساعت 11:10 ق.ظ
نویسنده: سعید مالکی
با نهایت تأسف و تأثر درگذشت مرحوم مغفور، مهندس محمدرضا قاسمی پور، فرزند حاج حسین (و داماد حاج حسن سعادت) را به اطلاع شما می رسانیم. این مرحوم در روز پنج شنبه، مورخ 1392/10/05 به رحمت ایزدی پیوست.
این مصیبت را به خانواده ی این مرحوم تسلیت عرض نموده و برای این مرحوم از خداوند متعال رحمت و مغفرت و برای خانواده اش جبر جمیل خواستاریم.
مراسم سومین روز درگذشت این مرحوم، در روز یکشنبه مورخ 1392/10/08 از ساعت 9 الی 11 و مراسم هفتمین روز درگذشت این مرحوم در روز پنج شنبه مورخ 1392/10/12 از ساعت 14 الی 16 در مسجدالزهرا واقع در سپاهان شهر اصفهان برگزار خواهد شد.
همچنین مراسم ختمی جهت شادی روح این مرحوم در روز سه شنبه مورخ 1392/10/10 در مسجد فاطمیه نایین برگزار خواهد شد.
(11) نظرات
  موضوع: درگذشتگان ،  نوشته شده در تاریخ شنبه 7 دی 1392 ساعت 04:02 ب.ظ
نویسنده: مصطفی مراد

یک سال است که دلتنگی های غروب را با بودن در کنار مزارش سپری می کنیم و در نهایت ناباوری باورمان شده که او دیگر نیست، دیگر نمی آید و دیگر نباید منتظرش باشیم. یک سال است که با رفتنش زندگیمان را خزان کرده، همان پدری که هر روز می خواستیم مثل سایه مواظبمان بود. همان پدری که هر گاه نیازمان بود مثل باران برایمان می بارید و هر گاه دلمان می گرفت کنارمان می ماند. هر وقت احساس خطر برایمان می کرد بلاگردانمان می شد اما، همیشه مثل کوه پشتیبانمان و مثل آفتاب گرمای زندگیمان بود. یک سال است که رنگین کمان زندگیمان رنگی ندارد. و ابرها بجای آسمان در دل ما جا خوش کرده اند. زبانمان بر گفتن نام پدر لال شده است اما اشکهایمان از هم پیشی می گیرند تا شاید گاهی به نگاهی برسد.

به پاس همه خوبیهای پدر مهربانمان، شادروان مرحوم حاج خسرو آذرنژاد ( اُردیبی- خسرو خاله )، در روز سه شنبه 1392/10/10 ساعت 30/ 14 بر سر مزارش واقع در بهشت جواد الائمه مشهد قطعه 17 گل های معطر فاتحه را با نفس گرم شما به آسمان می فرستیم. باشد چون همیشه دعای خیرش بدرقه راه زندگیمان شود.

(1) نظرات
  موضوع: درگذشتگان ،  نوشته شده در تاریخ جمعه 6 دی 1392 ساعت 09:31 ب.ظ
نویسنده: مصطفی مراد
با نهایت تأسف و تأثر درگذشت مرحوم مغفور، مهدی نجفیان (فرزند مرحوم حسین فرج) را به اطلاع شما دوستان می رسانیم.  این مرحوم دیشب در بیمارستان امیرالمومنین اصفهان، بر اثر سانحه رانندگی که چند روز پیش برایشان رخ داده بود، دار فانی را وداع گفتند.
این مصیبت جانکاه را خدمت تمامی دوستان، آشنایان، بخصوص خانواده های محترم نجفیان و صمیمی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگانش صبر جمیل خواستاریم.
تشییع جنازه این مرحوم، فردا، سه شنبه مورخ 1392/10/03 در باغ رضوان اصفهان، قطعه 52 خواهد بود.

همچنین مراسم سومین و هفتمین روز درگذشت این مرحوم، به طور همزمان در روز پنج شنبه، مورخ 1392/10/05 در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) واقع در اصفهان، خیابان همدانیان، خیابان نیرو، از ساعت 14 الی 16 برگزار خواهد شد.
(تشریف فرمایی شما سروران گرامی موجب شادی روح آن مرحوم و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود)

*بنده هم این مصیبت وارده را خدمت خانواده های نجفیان و صمیمی، بخصوص خدمت آقای غلامعلی صمیمی و دوست عزیزم سینا صمیمی تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای آن مرحوم آمرزش و برای خانواده اش صبر جمیل خواستارم.
(18) نظرات
  موضوع: درگذشتگان ،  نوشته شده در تاریخ دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 08:49 ق.ظ
نویسنده: مصطفی مراد
قابل توجه باغداران ،کشاورزان ومزرعه داران عزیز

فروش نهال پسته و انار
*****************************
نهالهای مرغوب وعالی و با کیفیت با قیمت مناسب.نهالهای پسته وانار زیر نظر مهندسین کشاورزی وباسابقه تولید وبه بازار عرضه می گردد.نهالهای تولیدی بدون استفاده از کودهای شیمیایی تولید می گردد و عاری از هرگونه الودگی می باشد.نهالهای تولیدی این نهالستان دارای طول و ضخامت مناسب می باشد.نهال پسته گلدانی یکساله با پایه بذر بادامی و نهال انار ریشه ای با پایه رباب نی ریز یکساله و دوساله.عرضه به تمام نقاط کشور
آدرس:فارس-شهرستان نی ریز
تلفن تماس:09178340291- 09373777656
علی بیگی
فروش نهال پسته و انار
(2) نظرات
  موضوع: کشاورزی و صنعت ،  نوشته شده در تاریخ یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 02:49 ق.ظ
نویسنده: غلامعلی صمیمی
باز گشت همه بسوی اوست

      با نهایت تأسف و تأثر  درگذشت مرحومه شادروان شهربانو نجفیان فرزند مرحوم میرزا علی محمد و مرحومه صاحبه سلطان والده آقای مهندس غلامحسین و خانم مهرانگیز زاهد انارکی  را به را به اطلاع شما می رسانیم.
انمرحومه امروز جمعه 92/9/29  در مشهد دار فانی را وداع گفتند.
مراسم خاکسپاری روز یکشنبه 92/10/1  در مشهد برگزار میگردد.

 این مصیبت وارده را به خانواده های زاهد ، نجفیان و فاتح و بازماندگان آن مرحومه تسلیت عرض می نماییم. و از خداوند متعال برای آن مرحومه علو درجات و برای بازماندگانش صبر خواستاریم.

از طرف انجمن دوستداران میراث فرهنگی و گردشگری چوپانان
(15) نظرات
  موضوع: درگذشتگان ،  نوشته شده در تاریخ جمعه 29 آذر 1392 ساعت 10:54 ق.ظ
نویسنده: غلامعلی صمیمی
به مناسبت اولین سالگرد درگذشت مرحوم، حاج حسن جلالپور (کربلا علی)، مراسم روضه خوانی  در روز پنج شنبه مورخ 1392/09/28 از ساعت 14 الی 15:30در مسجد فاطمیه واقع در چهارراه فاطمیه یزد برگزار می شود و سپس بر سر تریت پاکش در خلدبرین بر سوگ منشینیم.
ضمنا مراسم دعای کمیل نیز در منزل آن مرحوم برگزار میگردد.
« تشریف فرمایی شما سروران گرامی، موجب شادی روح آن مرحوم و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود. »
(2) نظرات
  موضوع: درگذشتگان ،  نوشته شده در تاریخ دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 05:11 ب.ظ
نویسنده: غلامعلی صمیمی
به مناسبت اولین سالگرد درگذشت مرحومه مغفوره، شهربانو صبوحی، مراسم ختمی در روز پنج شنبه مورخ 1392/09/28 از ساعت 14 الی 16 در مسجد جامع چوپانان برگزار می شود.
« تشریف فرمایی شما سروران گرامی، موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود. »

(1) نظرات
  موضوع: درگذشتگان ،  نوشته شده در تاریخ دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 04:43 ب.ظ
نویسنده: مصطفی مراد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد