چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی
چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی

یادواره شهدای چوپانان برگزار نشد

[برگرفته از وبلاگ ذبیح]


دیشب قرار بود یادواره شهدای چوپونون برگزار بشه. اطلاعیه شا تو سایت دیدم ولی از کسی چیزی نشنیدم. باعث تعجب بود. موقع اذان با خیال راحت رفتم دم مسجد و دیدم خبری نی. سری به دهیاری زدم و دهیار هم به نظر بی اطلاع میومد. تو همون دهیاری فهمیدم که عصر مراسم ارتحال هم بوده و اونم بی برنامگیهای خاص خودشا داشته.
خلاصه یادواره ای برگزار نشد. با دبیر ستاد بزرگداشت شهدا و رزمندگان چوپانان صحبت کردم و چند و چون قضایا را پرسیدم و براتون مگم که اطلاع داشته باشت.
گویا برنامه ریزیها مشه و امام جمعه و فرموندار و طباطبایی هم یه قول ضمنی به برگزارکننده ها مدن که حتما بیان تو مراسم. پوسترفراخوانا مزنن و برا سینا مفرستن تا آماده داشته باشه و بموقعش اطلاع رسانی بشه.
خلاصه؛
چندروز مونده به مراسم یهو طباطبایی میگه شروع مجلسه و نمیتونم بیام. البته مجلس بهونه بوده بیشتر چون دیروز خور و پریروز انارک بوده. بهرحال ایرائی بش وارد نی و تو این شلوغیا و تعطیلات اینی که انتظار داشته باشم بیاد چوپونون توقع بیجاییه. امام جمعه و فرموندارم هرکدوم به دلیل همزمانی با ارتحال امام و شلوغی سرشون عذرخواهی کردن و نیومدن. سپاهیا هم همینطور...
برنامه کنسل میشه و برگزارکننده ها میرن تو فکر زمان دیگه. ولی دیگه با سینا و سایت خبرگزاری به هم نمرسن و سینا هم میبینه چیزی به شروع مراسم نمونده و احتمالا نمیتونه مسئول ستادا پیداش کنه و میزنه تو سایت. پشت سرشم خبرگزاری. اگه منم تعطیل نبودم احتمالاً منم از سایت دوستان کپی مکردم و مزدم تو سایت. حالا از بدشانسی تا امروز هیشتا از مسئولین ستاد تو سایتا نمرن و از همه چی بی اطلاع بودن. بعد از اطلاعشونم که دگه کاری از دستشون ور نمیمده.
این بود کل ماجرا از زبون دبیر ستاد بزرگداشت شهدای چوپانان!
در پایان فقط ایشالا برنامه ریزیا و هماهنگیامون بهتر از این چیزا باشه. همه به نوعی دارن زحمت مکشن درصورتیکه وظیفشون نی و به عشق چوپونون و شهدا چوپونون کار موکنن. حیفه که با این بی نظمیا زحمتا لوث بشه.


(2) نظرات
  موضوع: درگذشتگان ،  نوشته شده در تاریخ دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 09:53 ب.ظ
نویسنده: سعید مالکی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد