چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی
چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی

وبلاگ چوپونون هفته اول خرداد 1391

وبلاگ چوپونون هفته اول خرداد 1391  

قطار مجلس نهم به راه افتاد

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :خبرای دگه ،

قطار مجلس نهم به راه افتاد‌

مراسم افتتاحیه مجلس نهم دقایقی پیش با حضور مقامات کشوری و لشکری و ۲۶۲ منتخب جدید مجلس نهم آغاز شد.




به گزارش اینا به نقل از فارس، مراسم افتتاحیه نهمین دوره مجلس شورای اسلامی لحظاتی پیش با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور، آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از مقامات لشکری و کشوری در صحن علنی مجموعه بهارستان آغاز شد.

در این مراسم مقامات ارشد نظامی، انتظامی و لشکری کشور، اعضای هیئت دولت و معاونان رئیس‌جمهور، فقها و حقوق‌دانان شورای نگهبان، آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان ارتش و سپاه پاسداران اسلامی، محمدباقر قالیباف شهردار تهران، خانواده و همسران شهدای هسته‌ای شهید احمدی‌روشن، شهید رضایی‌نژاد، شهید علیمحمدی، شهید قشقاوی، شهید شهریاری، همسر شهید سردار طهرانی‌مقدم، رؤسای دانشگاه‌های سراسر کشور، نمایندگان ولی‌فقیه و ائمه جمعه سراسر کشور، استانداران و سفرای کشورهای خارجی و رئیس نمایندگی‌های کشورهای خارجی نیز حضور دارند.

همچنین همسران برخی از مسئولان کشور از جمله همسر رئیس‌جمهور نیز برای حضور در این جلسه دعوت شده‌اند.

در این مراسم پس تلاوت آیات 35 تا 42 سوره مبارکه شورا، ابتدا پیام مقام معظم رهبری برای مجلس نهم قرائت می‌شود و سپس مصطفی محمدنجار وزیر کشور گزارشی از روند برگزاری انتخابات مجلس نهم ارائه می‌دهد.

سپس مراسم تحلیف منتخبین ملت برگزار می‌شود و منتخبین باید طبق اصل 67 قانون اساسی سوگند یاد کنند.

متن سوگند بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

من‏ در برابر قرآن‏ مجید، به‏ خدای‏ قادر متعال‏ سوگند یاد می‏‌کنم‏ و با تکیه‏ بر شرف‏ انسانی‏ خویش‏ تعهد می‏‌نمایم‏ که‏ پاسدار حریم‏ اسلام‏ و نگاهبان دستاوردهای‏ انقلاب‏ اسلامی‏ ملت‏ ایران‏ و مبانی جمهوری‏ اسلامی‏ باشم‏، ودیعه‌ای‏ را که‏ ملت‏ به‏ ما سپرده‏ به عنوان‏ امینی‏ عادل‏ پاسداری‏ کنم‏ و در انجام وظایف‏ وکالت‏، امانت‏ و تقوی‏ را رعایت‏ نمایم‏ و همواره‏ به‏ استقلال‏ و اعتلای کشور و حفظ حقوق‏ ملت‏ و خدمت‏ به‏ مردم‏ پایبند باشم‏،  از قانون‏ اساسی‏ دفاع‏کنم‏ و در گفته‏‌ها و نوشته‏‌ها و اظهارنظرها، استقلال‏ کشور و آزادی مردم‏ و تأمین‏ مصالح‏ آنها را مد نظر داشته‏ باشم‏."

نمایندگان‏ اقلیت‌های‏ دینی‏ این‏ سوگند را با ذکر کتاب‏ آسمانی‏ خود یاد خواهند کرد.

نمایندگانی‏ که‏ در جلسه‏ نخست‏ شرکت‏ ندارند، باید در اولین‏ جلسه‏‌ای‏ که حضور پیدا می‏‌کنند، مراسم‏ سوگند را به‏ جای‏ آوردند.

در این جلسه، هیئت رئیسه سنی اداره مجلس را ‌تا ‌زمان انتخاب هیئت رئیسه موقت ‌در دست می‌گیرد.

طبق آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، دو نفر از مسن‌ترین نمایندگان مجلس به عنوان رئیس و نائب رئیس و دو نفر از جوان‌ترین نمایندگان به عنوان منشی‌های هیئت رئیسه سنی مجلس معین می‌شوند که وظایفی مانند ‌اداره جلسه افتتاحیه، ‌انجام مراسم تحلیف و اجرای انتخابات هیئت‌رئیسه موقت را برعهده دارند.

علیرضا مرندی منتخب دوم مردم تهران در مجلس نهم که متولد سال 1318 است، مسن‌ترین نماینده مجلس نهم محسوب می‌شود که ریاست سنی مجلس جدید را برعهده خواهد گرفت.

پس از مرندی، حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی منتخب قم‌‌، مسن‌ترین نماینده مجلس نهم است که نائب رئیس سنی مجلس خواهد شد. آشتیانی متولد سال 1319 است.

ابوالقاسم جراره منتخب مردم بندرعباس متولد (دهم شهریورماه  1360) با حدود 31 سال سن و محمد حسن‌نژاد‌ منتخب مردم مرند و جلفا (متولد آبان سال 1360) با حدود 31 سال منشی‌های هیئت رئیسه سنی مجلس نهم خواهند بود.

بیش از 300 خبرنگار، عکاس و تصویربردار داخلی و خارجی ازجمله خبرنگاران شبکه‌های مختلف خارجی از جمله خبرنگار خبرگزاری آمریکا، خبرگزاری ترکیه، خبرگزاری اسپانیا، تلویزیون ژاپن، تلویزیون الجزیره، تلویزیون دبی، شبکه‌های مختلف تلویزیون عراق، تلویزیون APTN آمریکا، تلویزیون ARD آلمان، تلویزیون روسیه، تلویزیون فونیکس چین، شبکه‌های مختلف تلویزیون لبنان، تلویزیون کویت، روزنامه فایننشال تایمز،‌ رادیو آلمان، خبرگزاری چین، روزنامه‌های ژاپنی و رسانه‌های انگلیس مراسم افتتاحیه مجلس نهم را پوشش خبری می‌دهند.

براساس این گزارش، منتخبین مجلس نهم ‌‌پس از استماع پیام مقام معظم رهبری و گزارش وزیر کشور او ادای ‌سوگند ‌با حضور در مرقد امام خمینی (ره) با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق می‌کنند.


منبع: خبرگزاری شرق استان


یکشنبه 7 خرداد 1391

استخداما را دگه نمنویسم

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :مدیــر وبلاگ ،

این قضیه استخداما صدای بعضیا را در اورده. شاید خیلی چوپونونی نبود و خیلیا پسندشون نشد. ولی هدف خیر بود و برا اطلاع رسانی به جوومای جویای کار بود. 
تقریباً هرروز یه خبر استخدامی تو سایت استخدام میزنن. لینکشا سمت راست تو پیوندها مذارم. اونا که متقاضین روزی یه سر بهش بزنن بدکی نیست. آدرسشو دقت کنت. استخدام نیستاااا! استختام دات کام!!!!!

www.estekhtam.com


یکشنبه 7 خرداد 1391

دو یار غار

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :درد دلای چوپونونی ،


عکس از : عباس زاهدی

 

چرا خورشید چوپانان رو به افول است؟

 

دو یار دبستانی با یک دوستیِ ریشه‌دارِ اسطوره‌ای که با یک سال تفاوت سنی (جناب شیخ متولد 1277 و آقای عبدالرحیم زاهدی متولد 1278) در انارک پای به هستی گذاشتند، در کوچه پس‌کوچه‌های انارک بالیدند و دوران کودکی و مکتب را با هم گذراندند، با هم بازی کردند، با هم خندیدند، با هم گریستند، با هم مجادله و گهگاه کتک‌کاری کردند، قهر کردند و بلافاصله آشتی کردند و پس از پایان مکتب در نوجوانی به چوپانان جوان آمدند که هم سن خودشان بود. آنگاه پابه‌پای پدران، مادران، خواهران و برادران خویش کار کردند و کشتند و هشتند و آنچنان حریم دوستی را همگام، پاس داشتند که تعظیم همگان را برانگیختند.

 آقای زاهدی هرگز فراموش نکرد که جناب شیخ یک سال از او بزرگتر است و جناب شیخ هم هرگز گمان نکرد که این بزرگتری چیزی بیش از سن اوست و این احترام متقابل را هماره پاس داشتند....

 هرگز اتفاق نیفتاد که آقای زاهدی، صورت‌جلسه‌ای، قباله‌ای یا استشهادی را پیش از بزرگتر خود امضا کند مبادا خدای ناکرده امضایش بالاتر از امضای بزرگتر نشیند و اگر ناچار بود پیش از بزرگتران خود امضا کند، در پایین‌ترین سطر صفحه امضا می‌کرد که امضای بزرگ‌تر به ناچار بالانشین شود و هر گاه در این رفتار با پرسش روبرو می‌شد، همیشه یک پاسخ داشت: «شیخ بزرگتر است.» و همیشه اطمینان داشت که این مرام ستودنی او، احترامی متقابل در پی دارد چرا که این تنها مرام او نبود که مرام همه‌ی دوستان و یاران او بود که در یک فرهنگ مشترک بالیده بودند و امروز (روز این عکس) تنها همین دو تن مانده‌اند و ایکاش من (نگارنده) این فروتنی بزرگ‌منشانه را از آقای عبدالرحیم زاهدی – روانش شاد و سرمدی باد – آموخته باشم!

 او این مرام را تا یکی دو سال دیگر هم پاس داشت تا در یک رمضان، نوزدهم رمضان (سی‌ام تیرماه 1360) که این دو یار غار تا پایان سایه‌ی صبح تابستان، با هم همچنان سالیان گذشته، گپ زدند و سایه که رفت، آنان نیز به خانه رفتند و جناب شیخ با شنیدن اذان ظهر از رادیو دوباره به خیابان آمد عصا را بر روی جوی آب زلال پل زد، پای چپ را که توان خمیدن زانو نداشت بر عصا نهاد و وضو ساخت و به خانه برگشت و برای نماز پیشین، قامت بست، قامتی که به نماز دیگر نرسید، در رکعت نخستین به سجده رفت، سجده‌ای که همیشه ناتمام بود چرا که به علّت خم نشدن زانوی چپ پیشانیش به زمین نمی‌رسید و ناچار با دست راست مهر را کمی بالا می‌آورد و به پیشانی می‌رساند و این بار همین سجده‌ی ناتمام در نیمه‌راهِ (سبحان ربی‌ الاعلی...) ماند و هرگز به پایان نرسید.

 نوه‌ی سه چهار ساله وقتی پدربزرگ را در سجده، بی‌حرکت دید، فریاد برآورد و همسر با دیدن آن سجده‌ی طولانی، به خیابان دوید و برادرزاده را با خبر کرد و او هم به خانه‌ی آقای زاهدی – نخستین و بهترین جایی که ذهنش می‌رسید – دوید و فریاد برآورد: « عمو شیخ مرد!» و آقای زاهدی، ناباورانه- چرا که از جدایی آن یار لحظاتی بیش نگذشته بود – و سرآسیمه، با فرزندانش تا خانه شیخ که چندان دور نبود، دویدند و ناگهان آقای زاهدی خویش را تنهای تنها یافت، با دستان خویش شانه‌های دوستش را گرفت و به او یاری داد که سجده‌ی ناتمام را به قیامی افقی برساند بی‌نیاز آن که پایش را به قبله کند که خود پیش از این پا به قبله شده بود. آنگاه در کنار جسم بی‌جان دوست ایستاد، بغض تا گلو آمده را فروخورد، دو قطره اشک ، تنها دو قطره نه بیشتر، از گوشه‌ی چشمانش و از لابلای مژگان سپیدش به گونه‌ی چروکیده‌اش لغزید و غلتید و تا گوشه‌ی لبانش پایین آمد. این بار طعم اشک، شور نبود، تلخ بود....

 ***

 اگر در نگاه این دو پیر سالخورد دقت کنیم، تأسّفی عمیق خواهیم یافت. این تأسّف از چیست؟ بی‌شک تأسّف از این است که آن جمع بیست سی نفره که مجلس شورای چوپانان بود و همه‌ی یاران بودند و بر لب جوی آب، جلوی کوچه‌ی مسجد زیر درخت توت محمد حاج‌عبدالله، در سایه‌ی تابستان و آفتاب زمستان، تشکیل می‌شد و هر کس که می‌گذشت می‌توانست در آن شورا باشد و اظهار نظر کند و گاهی کودکان و نوجوانان هم در آن جمع می‌نشتند، شورایی که قوانینی نانوشته می‌گزارد که همه دون آن بودند ، ارباب و رعیت خرد و کلان و هیچ قلدری اجازه و یارای آن نداشت که هیچ به مخیله‌اش هم راه نمی‌یافت که خود را برتر از آن قانون نانوشته بداند و آن قانون با آن که نانوشته بود برای همه محترم بود و آن شورا و قانون‌های نانوشته‌ی محترمش که همه دون آن بودند، روز به روز تحلیل رفت و کم‌رنگ و کم‌رنگ‌تر شد تا امروز (روز این عکس) که تنها از آن شورای بیست سی نفره، تنها این دو تن مانده‌اند – آخرین نفرات از نسل دوم چوپانان -  و این تأسّف، تأسّف رفتن یاران نیست که همه می‌دانند: « مرگ تنها حقّی است که از هیچ کس نمی‌توان ربود!» بلکه تأسّف کم‌رنگ شدن آن قوانین نانوشته است که همه دون آن بودند و خورشید چوپانان را روز به روز درخشان‌تر می‌کرد.

 یکی دو سال بعد از این عکس این دو بازمانده‌ی آن شورا هم که قوانینی نانوشته می‌گزارد که همه دون آن بودند به دنبال یاران رفته رفتند و آن شورا که قوانینی نانوشته می‌گزارد که همه دون آن بودند برای همیشه بسته شد و آن قوانین نانوشته را که همه دون آن بودند، با خود به خاک بردند....

 

آن‌ها رفتند و چوپانان را به ما تازه به دوران رسیده‌ها سپردند و ما که افرادی تحصیل کرده و دانشگاه دیده و روشنفکر و انقلابی بودیم آن قوانین نانوشته که همه دون آن بودند به کارمان نیامد. خود قانون‌هایی نوشته گزاردیم و در دفاتر به کتابت رساندیم و به بایگانی‌ها سپردیم تا مقدس و محفوظ بمانند و خود را برتر از آن قوانین نوشته نهادیم و دیگران را مکلّف کردیم به اطاعت از آن قوانین نوشته که ما برتر از آن بودیم و آن دیگران هم که ما برتران قوانین نوشته، آنان را مکلّف بر اطاعت از آن قوانین نوشته کردیم بنا بر اصلِ (النّاس علی دین ملوکهم) بر ما تأسّی جستند و آن قوانین نوشته‌ی ما را که مقدّس بود و در بایگانی‌ها محفوظ و ما برتر از آن بودیم، لگدمال کردند و شگفت‌تر آن که ما برتران قوانین نوشته گهگاه ، با تجاهل، فریاد برمی‌آوریم که :

 نمی‌دانیم چرا خورشید چوپانان رو به افول است !!!!!!!!!!!!!!!!!

ــــــــــــ 

محمد مستقیمی (راهی) اصفهان آبان ماه 1389


منبع: دولنده


یکشنبه 7 خرداد 1391

شعری دیگر از جوانه آزاد

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :اشعار چوپونونی ،

باز هم صدای او
شد و شاخه ای شکست
قژقژ صدای او
درب خانه را ببست
باز هم پرنده ای روی شاخه ها نشست
باز هم خیال شب
شاخه از گلی شکست
باز هم غبار او
عزم تا ناهار کرد
باز هم غمی سبک
جان ما سوار کرد
چینی زلال اب
پاک بی قرار شد
باز کرکسی نشست
شاخه را سوار شد
شاخ ها شکسته ای
گوشه ای نشسته ای !
باز هم پرنده ای روی شاخه ای نشست
باز هم خیال شب
شاخه از گلی شکست !

جوانه آزاد


یکشنبه 7 خرداد 1391

چنتا عکس جالب

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :عکس و فیلم چوپونونی ،

آخرشم کاربرد این آفتابه تو نمایشگاه پارسالا نفهمیدم...


این یخ نی. نمک بستن آب کولره. هنووم آب شرب خیلیا همین آبه!


نمدونم معلم املات کی بوده!


در باغ که بری تا کنجش پیداهه!


کلیک رو عکس! امضای بالایی سمت راستا دارت؟! إند اعتبارها!!!!!!


یکشنبه 7 خرداد 1391

ثبت نام برای اعتکاف

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :خبرای چوپونون ،

ایام اعتکاف نزدیکه. از 13 الی 15 رجبا بش مگن ایام البیض و یکی از اعمالش اعتکاف تو مسجد و روزه داریه!
هزسال مسجد چوپونون هم این برنامه را داشته و حال و هوا خوبی حاکمه. 
اگه اشتباه نکنم هرسال20-30 نفر معتکف داره که ایشالا امسال بیشتر و بهترم مشه.
اونایی که مشترین به شیخ روحانی مراجعه کنن تا برنامه ریزی کنن برا افطار و اوقاتشون تو این سه روز!

پیشکی التماس دعا!


شنبه 6 خرداد 1391

امروز بادیه هوا

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :خبرای چوپونون ،

قرار بود امروز غبار بشینه. ولی امروز هوا از هرروز دگه بدتره. باد شدیدتر شده و چشم نمشه واکنی. گرد و خاک و باد شدید که با ریگ قاطیه باعث شده که همه به خونه هاشون پناه ببرن و رفت و امدا از صبح خیلی کمه تو ابادی.


شنبه 6 خرداد 1391

قاصدک

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :اشعار چوپونونی ،

دردلم بود که فرمان تورا گوش کنم
قدحی از می گلرنگ تورا نوش کنم

تار سازش زنم ونای نوازش شنوم
تا که این نغمه آرام تو را گوش کنم

حسرت اینهمه  بی حاصلی عمرم را
در هوای سر کوی تو فراموش کنم

شعله ای را که زهجران تومجنونم کرد
با نمی اشک به دامان توخاموش کنم

قاصدک آمد وآورد نسیمی از تو
تا برسم صله عشق تو تن پوش کنم

پاک کن دیده ودل را ز برخویش "نسیم"
تا که عبرت زتو از دوش و پریدوش کنم

غلامعلی صمیمی
"نسیم"
اردیبهشت نود و یک
ـــــــــــــــــــــــــــ
منبع: سایت سینا


شنبه 6 خرداد 1391

طرح استخدام کارکنان سما

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :خبرای دگه ،

سازمان سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی جهت تکمیل کادر اداری، مالی، آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و خدماتی مورد نیاز خود در مدارس، آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای، حوزه دبیرخانه‌های مناطق و معـاونت امور سمـا واحدهای تابعـه سراسر کشور تعـداد محدودی نیروی انسانی زن و مرد را با شرایط زیر جهت اشتغـال به صورت قراردادی تمام وقت دعوت به همکاری می‌نماید. داوطلبان می‌توانند پس از مطالعه و آگاهی از شرایط اعلام شده نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی حداکثر تا تاریخ ۱۵/۰۳/۱۳۹۱ اقدام نمایند.

شرایط داوطـلبان

۱- مسلمان یا متدین به یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (مسیحی، زرتشتی، کلیمی).

۲- اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت فقیه.

۳- دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم از خدمت نظام وظیفه برای آقایان.

۴- نداشتن تعهد استخدامی به وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی.

۵- حداکثر سن داوطلبان در تاریخ ۳۱/۰۶/۱۳۹۱ نباید بیش از ۳۵ سال باشد.

تبصره: مدت خدمت وظیفه عمومی و یا حضور در جبهه و دوران اسارت آزادگان سرافراز یا سوابق خدمت تمام وقت در سازمان سما حداکثر تا ۵ سال به سقف سنی اضافه می‌شود.

۶- نداشتن سوء پیشینه کیفری و عدم اعتیاد به مواد مخدر و استعمال دخانیات.

۷- برخورداری از سلامت جسمی و روانی کامل (نداشتن معلولیتی که مانع انجام وظیفه در شغل مورد درخواست باشد).

۸- داشتن حداقل معدل کل ۱۴ برای آخرین مدرک تحصیلی.

توجه: میانگین معدل مقاطع تحصیلی نباید کمتر از ۱۴ باشد.

۹- مرتبط بودن رشته تحصیلی آخرین مدرک تحصیلی با شغل مورد نظر داوطلبان طبق جدول عناوین مشاغل به ترتیب اولویت رشته‌ها.

۱۰- متقاضیان باید جهت همکاری در واحد مورد تقاضا یکی از شرایط زیر را داشته باشند:

الف- محل تولد وی شهر مورد تقاضا و یا متولد یکی از شهرهای استان و یا شهر های همجوار آن شهر باشد.

ب- سکونت حداقل به مدت ۳ سال در شهرستان مورد تقاضا (هم اکنون نیز ساکن محل باشد).

ج- همسرکارکنان دولت (لشکری، کشوری) که به تبع همسر خویش ساکن شهری شده باشد باید همسرشان بومی آن شهر باشد و در آن شهر سکونت داشته باشد.

۱۱- توانایی کار با رایانه (نرم افزار Office (Word, Excel,…)) برای کلیه داوطلبان الزامی می‌باشد. مدارک لازم در هنگام مصاحبه اخذ خواهد شد. به استثنای مشاغل کدهای ۳۱۱ (آشپز)، ۳۱۲ (کارگر آشپزخانه)، ۳۱۴ (خدمتگزار)، ۳۱۵ (باغبان) و ۳۱۷ (راننده).

نحوه ثبت نام

۱- تکمیل کامل و دقیق فرم ثبت نام درپایگاه اطلاع رسانی سازمان سما به آدرس www.sazman-sama.com.

2- پرداخت وجه ثبت نام اولیه به مبلغ ده هزار (۱۰٫۰۰۰) ریال به صورت اینترنتی، راهنمای فایل پرداخت در آدرس www.sazman-sama.com قابل مشاهده است.

۳- تأیید مندرجات فرم تقاضا.

توجه: در صورت عدم پرداخت وجه ثبت نام و یا کامل نبودن اطلاعات خواسته شده فرم ثبت نام، پرونده مورد بررسی قرار داده نخواهد شد.

انتخاب مرحله اول

سازمان از بین داوطلبان واجد شرایط با رعایت موارد ذیل افراد را در چند برابر نیاز جهت انجام مصاحبه بومی در شهرهای مورد تقاضا اعلام و دعوت خواهد نمود:

الف- بالاترین میانگین معدل کلیه مقاطع تحصیلی (دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس).

ب- بومی بودن و مدت زمان سکونت در شهر مورد تقاضا.

مدارک لازم: پس از اعلام اسامی حائزین شرایط در مرحله اول داوطلب می بایست مدارک زیر را تکمیل و جهت شرکت درجلسه مصاحبه به واحد مورد تقاضا مراجعه نمایند. عدم مراجعه داوطلب به منزله انصراف تلقی شده و هیچگونه عذری از وی پذیرفته نخواهد شد.

الف- اصل و تصویر مدارک تحصیلی که در فرم تقاضای ثبت نام درج نموده است (سوم راهنمائی، دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس، دکتری).

توجه: تصویر ریز نمرات دروس گذرانده شده دوره‌های تحصیلی دیپلم (سه سال متوسطه)، فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس الزامیست.

ب- اصل و تصویر پشت و روی کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم.

ج- ارائه مدارک مثبته دال بر بومی و ساکن بودن (بند ۱۰ آگهی).

د- اصل و تصویر کارت ملی و کلیه صفحات شناسنامه.

ﻫ- اصل و تصویر گواهی نامه رانندگی برای متقاضیان شغل رانندگی.

و- ارائه گواهی متضمن داشتن سوابق تجربی مرتبط با شغل مورد تقاضا برای مشاغل مورد نظر در جدول عناوین شغلی.

ز- ارائه مدارک مثبته مبنی بر تأیید خدمت در جبهه، مدت اسارت، فرزند شهید برای افراد مشمول.

ح- پرداخت هزینه مصاحبه مرحله اول به مبلغ هفتاد هزار (۷۰٫۰۰۰) ریال به صورت اینترنتی (پس از دریافت تأییدیه توسط بانک پرینت تهیه و به   همراه سایر مدارک خواسته شده ارائه شود).
انتخاب مرحله دوم
از افراد پذیرفته شده در مصاحبه محلی تا ۳ برابر نیاز بر اساس بالاترین امتیازات مکتسبه و سایر شرایط جهت شرکت در مصاحبه‌های تخصصی و عقیدتی،طبق برنامه تنظیمی دعوت به عمل خواهد آمد که ایشان می‌بایست با در دست داشتن مدارک فوق الذکر (مرحله اول) و پرداخت مبلغ یکصد و بیست هزار (۱۲۰٫۰۰۰) ریال بابت هزینه مصاحبه مرحله دوم که به صورت اینترنتی واریز خواهند کرد در محل مصاحبه حضور به هم رسانند (پرینت پرداخت به همراه سایر مدارک ارائه گردد).

انتخاب مرحله سوم
افرادی که حد نصاب بالاترین امتیازات لازم را کسب نموده باشند بر اساس شرایط اعلام شده و سوابق تجربی به تعداد مورد نیاز واحد مربوطه، پس از اخذ تضمین‌های لازم جهت طی دوره آموزشی بدو خدمت معرفی می‌گردند.

تذکر: ۵۰% هزینه های دوره های آموزشی از اولین حقوق دریافتی افرادی که دوره را با موفقیت طی نموده و استخدام می‌شوند کسر خواهد شد و ضمناً افرادی که پس از طی دوره از استخدام در سازمان سما منصرف می‌شوند مکلفند کلیه هزینه‌های دوره و سایر هزینه‌های مربوط را پرداخت نمایند که بدین منظور تضمین‌های لازم قبل از شرکت در دوره از کلیه افراد اخذ خواهد شد.

توجه: شرکت در دوره آموزشی بدو خدمت به منزله پذیرش نهائی افراد تلقی نخواهد شد و داوطلبان طبق ضوابط و مقررات در صورت موفقیت در دوره و بر اساس نیاز واحد به همکاری دعوت خواهند شد.

- پذیرش و بکارگیری افراد پس از طی مراحل فوق منوط به افزایش آمار تعداد دانش آموزان و یا دانشجویان در واحد متقاضی بوده و در غیر اینصورت سازمان تعهدی در جذب پذیرفته شدگان نخواهد داشت لیکن هزینه‌های پرداختی فرد پذیرفته شده که بکارگیری نشوند بنا به درخواست متقاضی مسترد خواهد شد.

- کلیه افرادی که هم اکنون بر طبق مجوزهای سازمان سما به صورت قراردادی موقت همکاری می‌نمایند در صورت داشتن شرایط و اعلام نیاز واحد به رسته شغلی آنها و تمایل به ادامه همکاری در سازمان سما لازم است با تکمیل فرم ثبت نام در این طرح شرکت نمایند، در شرایط مساوی نسبت به سایر شرکت کنندگان ارجحیت خواهند داشت و در صورت عدم شرکت ادامه همکاری آنان میسر نخواهد بود.

تذکرات مهم

۱- چنانچه به مراکز خصوصی یا کافی‌نت‌ها جهت تکمیل فرم مراجعه می‌نمائید، رأساً اقدام به تکمیل فرم کنید زیرا مسئولیت ثبت اطلاعات در فرم تکمیلی بر عهده داوطلب خواهد بود.

۲- پس از تکمیل فرم تقاضا و قبل از اقدام به تأیید اطلاعات مندرج، آن را مجدداً مطالعه نموده و در صورت اطمینان از مندرجات، آن را تأیید نمائید.

۳- چنانچه داوطلبی در فرم تقاضا اطلاعات نادرست (سهوی یا عمدی) درج نموده باشد و در روز مصاحبه پس از تطبیق مدارک وی این موضوع محرز گردد از شرکت در جلسه مصاحبه محروم خواهد شد و مسئولیت آن برعهده وی خواهد بود.

۴- داوطلبان می‌بایست در روز مصاحبه مرحله اول و دوم کلیه مدارک خود را به همراه داشته باشند در غیر اینصورت هیچ عذری از آنان پذیرفته نخواهد شد.

توجه: با عنایت به اینکه اطلاع رسانی درخصوص زمان برگزاری مصاحبه در هر مرحله از طریق درج در سایت به داوطلب انجام می شود لذا داوطلبان موظفند جهت کسب اطلاع از نتایج در زمانهای اعلام شده در این آگهی به سایت سازمان مراجعه نمایند. عدم مراجعه داوطلب به محل مصاحبه در زمان مقرر به منزله انصراف تلقی می گردد و هیچگونه اعتراضی قابل پیگیری نخواهد بود.

۵- هر داوطلب فقط حق یکبار ثبت نام در رسته شغلی با شماره ملی خود را دارد، چنانچه داوطلبی اقدام به دو بار ثبت نام کرده باشد حذف درخواست خواهد شد.

۶- چون در سازمان انتقال از یک شهر به شهر دیگر وجود ندارد، بنابراین توصیه می‌شود متقاضیان فقط برای شهر محل سکونت خود داوطلب شوند.

۷- با توجه به عدم امکان استرداد وجه ثبت نام از سوی سازمان داوطلبان محترم توجه نمایند در صورت نداشتن شرایط مندرج دراین آگهی از ثبت نام در طرح خودداری نمایند.

۸- افرادی که قبلاً در واحدهای تابعه دانشگاه آزاد اسلامی و سما مشغول به کار بوده‌اند و به علت صدور حکم کمیته‌های انضباطی اخراج شـده‌اند یا به دلیل عدم رضایت از عملکرد قرارداد آنها تمدید نشده و با آنان تسویه حساب شده است نمی‌توانند در این طرح شرکت کنند.

۹- فرزندان شهدا، ایثارگران و فرزندان آنها (با ارائه مدارک معتبر) در انتخاب نهایی و در شرایط مساوی ارجحیت خواهند داشت.

۱۰- کسانی که منسوبین آنها در استخدام حوزه سما و واحد دانشگاه آزاد اسلامی شهر مورد تقاضا باشند نمی‌توانند داوطلب استخدام در آن شهرستان باشند، لیکن درخواست استخدام آنان برای سایر شهرستان‌های استان مجاز می‌باشد. به عنوان مثال اگر یکی از بستگان متقاضی در حوزه واحد دانشگاه دزفول یا معاونت سما واحد مذکور و مراکز آموزشی تابعه مشـغول به کار می‌باشد، اجازه ثبت نام جهت مشاغل حوزه معاونت سما، مدارس و آموزشکده‌های تابعه دزفول را نخواهد داشت. منسوبین شامل پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر و فرزندان آنان؛ فرزند و همسر و فرزندان وی؛ عمو، عمه، خاله، دائی و همسر و فرزندان آنان می‌باشد،نسبت‌های مذکور مربوط به فرد پذیرفته شده و همسر وی با کارمند و همسر کارمند ‌باشد.

۱۱- اطلاعیه مربوط به پذیرفته شدگان مرحله اول جهت شرکت در مصاحبه بومی (محلی) در دهه سوم خرداد ماه ۹۱ در سایت سازمان به آدرس www.sazman-sama.com اعلام خواهد شد.

۱۲- از پذیرفته شدگان مرحله دوم به منظور شرکت در مصاحبه عقیدتی و تخصصی شغلی دردهه سوم خرداد ۹۱ از طریق سایت سازمان دعوت به عمل خواهد آمد.

۱۳- در مرحله سوم از پذیرفته شدگان در دهه سوم مرداد ماه ۹۱  توسط واحدهای مربوطه و سایت سازمان دعوت به عمل خواهد آمد تا در دوره آموزشی بدو خدمت که در مرداد و شهریور ماه برگزار خواهد شد شرکت نمایند و در صورت موفقیت در دوره با توجه به موارد مطروحه در شیوه انتخاب و به شرط دایر بودن واحدهای آموزشی سما (آموزشکده ـ مدارس سما)  به صورت قراردادی به کار گمارده خواهند شد و در صورت نیاز واحدهای تابعه منطقه مربوطه یا رسته‌های شغلی دیگر بنا به تشخیص سازمان نسبت به جابجایی آنان در واحدهای دیگر اقدام می‌گردد؛ شایان ذکر است سازمان افراد را به صورت قراردادشش ماهه بکارگیری خواهد نمود و قرارداد در صورت رضایت مسئولین واحد مورد تقاضا از عملکرد آنها تمدید خواهد شد.

۱۴- افراد پذیرفته شده نهایی، متعهد خواهند شد که در صورت نیاز سازمان به همکاری آنها و رضایت از خدمت حداقل مدت سه سال با سازمان و در واحد سمائی که پذیرفته شده‌اند همکاری نمایند؛ چنانچه در خلال این مدت فرد پذیرفته شده از کارایی لازم برخوردار نبوده و به دلایل دیگر به همکاری وی نیاز نباشد سازمان می تواند نسبت به فسخ قرارداد اقدام نماید و فرد پذیرفته شده حق اعتراض نخواهد داشت.

۱۵- کلیه داوطلبان در صورت تمایل می‌توانند هرگونه پیشنهاد و یا انتقاد خود را از طریق ایمیل سازمان به آدرس hemp@sazman-sama.com ارسال نمایند تا پاسخ لازم در اسرع وقت به نشانی آنان ارسال شود.

اطلاعات بیشتر


شنبه 6 خرداد 1391

انجمن خیریه ....

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :درد دلای چوپونونی ،

انجمن خیریه ...


شنبه 6 خرداد 1391

اسکوبورد مسجد

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :خبرای چوپونون ،



دوتا از خیرین چوپونون یه کار قشنگی کردن که درعین سادگی خیلی مفید و زیبا بوده.
قیمتش حدود 500 تومن بیشتر نبوده. ولی کلی به مسجدیا حال داده. 

اسمشا نمدونم چیه! ما اسکوبورد صداش میزنیم فعلا! اون بالاش ساعتا نشون مده. وسطش هم اوقات شرعی به افق چوپونونا مشون مده که خیلی مفید و کاربردیه.از یه سری دیر و زود اذان گفتنا یجورایی راحت شدن ملت. بویژه در ایام ماه مبارک رمضون که چنبار تا حالا کلاه سر مردم رفته. این قسمت اسکوبورد اوغات ادانها و غروب و طلوع و نیمه شب شرعیا به افق چوپونون معرفی موکنه. گویا محققین دانشگاه تهرون این کارا انجام دادن برامون. ردیف پایینی هم جای شعارها و هرچی که بخواهیمه. الان یه سری حدیث. شعر و صلوات و سلام به ائمه و امامزاده را بهش دادن. اگه پیشنهادی برا این قسمت دارت بدت.
از خیرینمون تشکر میکنیم و اسمشونم نمیگیم تا اجرشون نزد حضرت حق محفوظ باشه.


جمعه 5 خرداد 1391

شهادت امام هادی (ع)

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :دلـنوشته های چوپونونی ،

Image Detail









[تصویر: Imam-hadi-1.jpg]

یا هادی الائمه!
شرمنده ایم ...
شرمنده ...

.
.
.

بسپاریم
بر سنگ مزارمان تاریخ نزنند،
تا آیندگان ندانند
که بی عرضگانِ این برهه از تاریخ
ما بودیم!
(گلسرخی)

لعنت بر شاهین نجفی

عباسو: هرچند جملات مبارز جانفدا گلسرخی ظلم ستیز از عمق مطالعه و فلسفه و استبداد ستیزی او خبر می دهد اما با امام هادی (ع) امام شیعیان سنخیتی ندارد چون او یک کمونیست است هر چند که مقدسات در نظرش محترم و ارزشمند می باشد


؟؟؟؟


جمعه 5 خرداد 1391

بازگشت سیدمرتضی و خانمش از کربلا

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :خبرای چوپونون ،

دیروز سیدمرتضی آلداود(پسر سیداسماعال) و همسرش بعد از سفر یه هفته ایشون به عتبات عالیات به چوپونون برگشتند.
برای ایشون آرزوی قبولی زیارتاشونا داریم..
---------
از موقعیت استفاده موکنم و هوا هم گزارش موکنم.
همچنان هوا بادیه و غبارالود. از عراق و اهوازم مره بدتر باشه.


پنجشنبه 4 خرداد 1391

اینجا کجاهه؟3

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :عکس و فیلم چوپونونی ،

البته احتمالا اینم همتون مدونت کجاهه و بازم خیت خواهم شد.. شنبه ظهر نظرات قابل رویت مشه


پنجشنبه 4 خرداد 1391

تنگه شب

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :اشعار چوپونونی ،

تنگه شب

شب بود و چشم سنگ نمی‌خوابید
ترسیده بود ماه، نمی‌تابید
شب بود، سرما بود، شاید ترس
یک خط فاصله از ما- تا- بید
شب بود و کس نگفت که: هی کوران!
شب تاری است هیچ نمی‌یابید
تا صبح سر به صخره‌ی ساخل زد
در تنگه بود موج، نیارامید
دیوار کهنه از نفس باران
فرسود، خسته، خسته شد، خوابید
شاعر پتوی کهنه‌ی مضمون را
بر سر کشید، دور خودش پیچید
***
لب‌های ترد خاک ، سرآسیمه
پیشانی بلند مرا بوسید
دستی لطیف از پس یک چینه
دزدانه دست برد، اناری چید
دستی ربود روسری شب را
چشمی که دید، دیده از آن پوشید


محمد مستقیمی(راهی)
دی‌ماه 1386
اصفهان

امشب شب آرزوها

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :دلـنوشته های چوپونونی ،

Image Detail
امشب لیلة الرغائب
مواظب آرزوهاتون باشت

alxander: خداوندمتعال می فرماید:شب لیله الرغائب بعدازشب قدروشب نیمه شعبان بهترین شب سال است (مواظب ارزوهای خودباشید)

آشنا: شب عاشقان بی دل چه شبی دراز باشد/ توبیا کزاول شب درصبح باز باشد

آتی: سلام/ امشب خدادرهای ملکوت راباز کرده است ناز میخرد...ونازمیکشد....  نیازکن/ (توروخداهرکی امشب یه گوشه دلش لرزید توی یه گوشه دلش ازخداترسیدبه آبروی امام زمان بقیه روهم دعاکنه منم اگه لایق دونست دعام کنه که خیلی به دعای همتون احتیاج دارم)/ بیاییدبرای هم دعاهای آسمونی بکنیم دعاهای معنوی ،امشب روازدست ندیدبه آبروی بی بی دوعالم خدادعای هممون رااستجابت کنه....الهی آمین




؟؟؟؟


پنجشنبه 4 خرداد 1391

چنتا خبر استخدامی دگه

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :خبرای دگه ،

http://www.estekhtam.com/wp-content/uploads/2012/05/esfahan.jpg
http://www.estekhtam.com/wp-content/uploads/2012/05/sakhteman.png

استخدام فوق دیپلم-مختلف

کارشناس پشتیبانی نرم افزار-حسابداری-آشنا به کامپیوتر و حسابدار ی-HRSP@parmisIT.com

تعدادی پرسنل آقا-برای نصب مودم ADSL برای کار در تهران -keyhanjobs@yahoo.com

فوق دیپلم مسلط به فتوشاپ -petronir.training@yahoo.com

استخدام پشتیبان آقا مسلط به SQL و شبکه با حداقل ۱ سال سابقه -job.citex@yahoo.com

تکنسین سخت افزار آشنا به شبکه -job@daycomputer.net

تکنسین کامپیوتربرای پشتیبانی نرم افزاری و شبکه مسلط به سیستم های عامل ۷ و سرور ترجیحا آشنا به SQLserver-jobs@asiaclass.org

متخصص خدمات کامپیوتر با تجربه مسلط به شبکه،ایمیل و سخت افزار -job.jrcompany@gmail.com

یک شرکت مهندسی پزشکی چندین تکنسین با سابقه آقا استخدام مینماید-دیپلم یا فوق دیپلم فنی برای بخش سرویس و نگهدار ی-service@dta-med.com

تکنسین خدمات پس از فروش-آقا-تمام وقت+بیمه در شرکت معتبر لوازم خانگی با مدرک فوق دیپلم فنی-داشتن موتورسیکلت الزامی ا ست.allresume4@gmail.com

تکنسین فنی و تاسیسات برای انجام امور فنی سمینار-فکس:۴۴۹۰۵۷۴۲

تکنسین ساختمان مسلط به امور اجرایی حداقل ۵ سال سابقه-فکس:۲۲۸۴۸۰۷۱

تعدادی تکنسین ساختمان مسلط به امور اجرایی برای کارگاه های تهران-رزومه:۲۳۵۱۴۸۳۵

یک شرکت واردکننده ماشین آلات به سه نفر تکنسین آقا دارای فوق دیپلم برق یا بالاتر  و ۲ نفر تکنسین آقا دارای فوق دیپلم مکانیک یا بالاتر آشنا به برق صنعتی نیازمند ا ست.estekhdam@afram-si.com

شرکت شبکه نورصدای پارسیان کیش تکنسین الکترونیک،کارگر ساده با ضامن و بازاریاب فروش با موتور هر کدام یک نفر را استخدام مینماید .info@sedacenter.com



استخدام فوق دیپلم برق گوناگون

تکنسین برق یا نصاب الکتریکال آسانسور با حداقل دیپلم و ۲ سال سابقه مرتبط-فکس ۸۸۷۹۳۲۰۳

تکنسین برق در شرکت تولیدی برای واحد خدمات پس از فروش -cv3@arian-asansor.com

یک شرکت تولیدی در شهرک صنعتی شمس آباد-آقا-حداقل دیپلم یا فوق دیپلم برق صنعتی-۲ سال سابقه-همراه سرویس ایاب و ذهاب-۵۶۲۳۵۲۳۶

فوق دیپلم الکترونیک دارای سابقه مفید آشنا به سخت افزار کامپیوتر و قادر به انجام ماموریت کوتاه مدت در شهرستان-itsjob@pouyeshpardaz.com

فوق دیپلم الکترونیک آشنا به کامپیوتر و قطعات الکترونیک برای QC و مهندسی تولید-فکس:۲۲۸۵۹۰۵۲

دیپلم یا فوق دیپلم الکترونیک-غرب تهران -sade1.inc20@yahoo.com

فوق دیپلم برق آشنا به PLC و برق صنعتی نیازمندیم-ارسال رزومه به ۵۶۴۱۶۹۶۲

یک شرکت تولیدی در شهر جدید پردیس-خرمدشت-تعدادی فوق دیپلم برق صنعتی و الکترونیک با بیمه و حقوق مکفی-arkanfar@yahoo.com


پنجشنبه 4 خرداد 1391

چوپونون غباریه

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :خبرای چوپونون ،

الحمدلله آبادی خبر خاصی نی. الا دوسه مورد که نمشه رسانه ایش کتم.  
دیروز غبار خیلی زیاد بود و تا آخر شب همچنان هوا بادی و غبارآلود بود.





پنجشنبه 4 خرداد 1391

شعر دق از آزاد

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :اشعار چوپونونی ،

نام شعر ؟؟؟؟

اینجا نگین دیگری از کشور من است 
صد سال پیش موطن ما چوپانیان شده است
روزی زلال و سبز و پر از عندلیب مست
امروز ساکت و گویا به خواب رفته است
اینجا همان کویر و خانه ی اجدادی من است
هیهات ! این کویر چقدر دق و لق شده است
مخروبه اش چو آینه ی دق در مقابلش
جور و ستم همچو دوصد دشنه در دلش
هین ! بنگرید 
کسی است دق باب شد
من نغمه ای 
خدا ! 
صدای آب شد
مریم ! گلی است کنار حوض؟
کسی قند می زند
یاری است در میان کسی؟
آمده لبخند می زند ؟
آری بی تاب در کویر ما تاب می شود
افسرده یخ ولی دوباره آب می شود
گلزار در کویر ما برقرار می شود
بلبل همچنان مست و بیقرار می شود

جوانه آزاد


چهارشنبه 3 خرداد 1391

دلنوشته ها

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :دلـنوشته های چوپونونی ،

ضمن پوزش بابت چند روز تنبلی که داشتم....
اگه شعر یا مطلب قشنگی راجب مناسبتاش دارت اینجا بذارت

... دوم خرداد، اصلاحات و ...
... اول خرداد روز بهره وری و بهینه سازی مصرف
... سوم خرداد میلاد امام باقر(ع)
... 25 اردیبهشت روز بزرگداشت فردوسی
... 30 اردیبهشت، به روایتی شهادت امام هادی(ع) و همزمانی با حکم ارتداد شاهین نجفی
دوم خرداد، سالروز درگذشت ناصرخان حجازی


alxander: 
امام باقر(ع)میفرماید:اگرمومنی رادوست دارید آمدن ماه رجب رابه اوتبریک کویید{عیدهمگی مبارک}

جواد: شهادت امام هادی علیه السلام را به همه شهر وندان چوپونونی تسلیت عرض مینمایم

موافق: پس از اینکه فردوسی به پیشنهاد سلطان محمود غزنوی شاهنامه را سرود محمود غزنوی به تعهدش عمل نکرد وبه جای طلایی که قول داده بود در مقابل سی سال دسترنج او مقداری کم نقره به او داد شیخ طوس با ان تعدادی فقّاع خرید بین مردم پخش کرد و چن تایی خود خورد و بعد هجو محکم خود را برای سلطان محمود سرود
فقّاع در ان زمان مباح بوده نمی دانم ولی در بعضی فرقه ها از جمله فرقه حنفی سنی ظاهرا حلال بوده.نمیدانم مذهب فردوسی هم چه بوده ولی میدانم مولانا در اصول دین اشعری و در فروع دین حنفی بوده است.

موافق: زشیر شتر خوردن و سوسمار/ عرب را به جایی رسیدست کار/ که چرخ کیانی کند ارزو/ تفو برتو ای چرخ گردون تفو

آتی: سلام روزآزادسازی خرمشهربه همه مبارک......../ به کوری چشم دشمنامون وهرکی که نمیتونه خوشی ماایرانی هاروببینه

....: یا هادی الائمه!
شرمنده ایم ...
شرمنده ...

.
.
.

بسپاریم
بر سنگ مزارمان تاریخ نزنند،
تا آیندگان ندانند
که بی عرضگانِ این برهه از تاریخ
ما بودیم!
(گلسرخی)

لعنت بر شاهین نجفی



؟؟؟؟


چهارشنبه 3 خرداد 1391

چوپونون چند سال پیش

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :عکس و فیلم چوپونونی ،


چهارشنبه 3 خرداد 1391

دوخبر از جاده اردکون

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :خبرای دگه ،

پیشرفت 70 درصدی مصوبات سفرهای هیئت دولت در اردکان
متفرقهاحمد کمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردکان با ارائه گزارشی از این مصوبات اظهار داشت: 47 مصوبه مربوط به دور اول سفر ریاست جمهوری است که از این تعداد 43 پروژه با پیشرفت فیزیکی 100 درصد اجرا شده و بقیه مصوبات نیز در حال اجراست.

وی افزود: تکمیل و بهره‌برداری از بیمارستان ضیایی اردکان و احداث اورژانس بین‌راهی ساغند، احداث دو سالن ورزشی در شهر اردکان و دو مجموعه ورزشی و روستایی ترک‌آباد و مزرعه نو همچنین گازرسانی به پنج روستا از توابع بخش عقدا از جمله مصوبات دور اول سفر ریاست جمهور به یزد است.

کمالی عنوان کرد: 56 مصوبه مربوط به دور دوم سفر ریاست جمهوری است که از این تعداد 32 مصوبه با پیشرفت فیزیکی 100 درصد اجرا شده است.

وی ادامه داد: صدور مجوز احداث مجتمع آموزش عالی اردکان، تکمیل مرکز تحقیقات سالمندی، تکمیل جاده اردکان ـ هامانه، راه‌اندازی و نصب 10 سایت BTS جاده‌ای به منظور پوشش تلفن همراه محور یزد - طبس، گازرسانی به محور صنعتی اردکان ـ عقدا و بهره‌برداری از بخش CCU بیمارستان ضیایی اردکان از مهم‌ترین و شاخص‌ترین پروژه‌هایی است که تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار اردکان درباره مصوبات دور سوم سفر ریاست جمهور نیز عنوان کرد: انجام مطالعات بزرگراه اردکان ـ چوپانان ـ دامغانبه عنوان محور ارتباطی جنوب به شمال کشور، صدور مجوز احداث مجموعه مسکونی صنایع خرانق، احداث مرکز تحقیقات محیط زیست، احداث اورژانس و بخش ارتوپدی بیمارستان ضیایی، احداث دانشکده طب سنتی، احیا بازار بزرگ و مجموعه فرهنگی هنری کاروانسرای سلطان و ساماندهی بافت تاریخی محله شریف‌آباد و کمک به تکمیل مصلی شهرهای اردکان و احمدآباد نیز از پروژه‌های شاخص تکمیل شده از دور سوم سفر ریاست جمهوری است.


خبرگزاری فارس 1/3/91


وجود معدن نمک کار راه سازی در محور چوپانان را کند کرده است
عمومیه گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا رضایی عصر یکشنبه در نشست معاون عمرانی استاندار یزد و مدیران کل حوزه راه و مسکن با خبرنگاران اظهار داشت: محور چوپانان هم ‌اکنون از پیشرفت فیزیکی 60 درصدی برخوردار است اما مشکلاتی بر سر راه تسریع احداث آن وجود دارد.

وی با تشریح این مشکل بیان داشت: حدود 10 کیلومتر از این راه از معدن نمک عبور می ‌کند و این امر سبب شده در زمان بارندگی آب به معدن نفوذ کرده و حفره ایجاد کند که این امر روند کار راه‌سازی را کند کرده است.

وی با تاکید بر اینکه محور اردکان - چوپانان از محورهای حادثه ‌خیز استان یزد است، اظهار امیدواری کرد: با وجود همه این مشکلات، هرچه سریع‌تر شاهد احداث جاده و کاهش تلفات آن باشیم.

رضایی همچنین با اشاره به پروژه ‌های راه ‌سازی استان یزد اظهار داشت: راه ندوشن - ورزنه که یزد را به اصفهان متصل و ندوشن را از بن‌ بست خارج می ‌کند، موفق به اخذ مجوز کمیسیون ماده 32 برنامه پنجم توسعه نشد و این بدان معناست که این پروژه اعتبار پایدار ندارد.

رضایی عنوان کرد: این پروژه در حال حاضر از محل اعتبارات راه‌های کویری با سرعت کمتری در حال اجراست و اکنون 20 کیلومتر از آن در دست احداث است.

وی همچنین با اشاره به کنارگذر زارچ - اشکذر عنوان کرد: این پروژه نیز از پروژه‌های مهم راه‌سازی در استان یزد و با افتتاح آن بخشی از مشکلات رفع و ترافیک روان‌تر می‌شود ضمن اینکه حوادث نیز کاهش می‌ یابد.

رضایی با اشاره به اینکه این پروژه از سال 87 آغاز شده است، افزود: این پروژه هم ‌اکنون از پیشرفت 45 درصدی برخوردار است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از برخورداری همه روستاهای بالای 50 خانوار یزد از راه روستایی خبر داد.

خبرگزاری مهر 1/3/91

JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ

منبع: انارک نیوز


چهارشنبه 3 خرداد 1391

سوم خرداد

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :دلـنوشته های چوپونونی ،

عکس از سایت سینا

جای شهدا خالی....


همشهری: کجایید ای شهیدان خدایی/ بلاجویان دشت کربلایی....

آتی: کاش لایق باشیم خداماراباشمامحشورکنه(شماخودتون دعاکنیدشهدا) 



؟؟؟؟


چهارشنبه 3 خرداد 1391

آهو برّه

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :عکس و فیلم چوپونونی ،


چهارشنبه 3 خرداد 1391

استخدام بانک صادرات

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :خبرای دگه ،

بانک صادرات به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی موردنیاز خود برای شغل متصدی امور بانکی (تحویلدار)، تعدادی داوطلب زن (حداکثر ۲۰% در هر استان) و مرد واجد شرایط را به شرح زیر بر اساس ضوابط آیین نامه استخدامی مربوط، از طریق انجام آزمون، مصاحبه، معاینات پزشکی و … استخدام می نماید.
لیسانس با رشته¬های تحصیلی:
حسابداری ـ حقوق ـ آمار ـ کامپیوتر با گرایش¬های  «نرم افزار ـ سخت افزار» ـ فن¬آوری اطلاعات (IT) ـ صنایع با گرایش برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها ـ علوم اقتصادی با گرایش های «بازرگانی ـ نظری ـ صنعتی ـ اقتصاد کشاورزی ـ پول-وبانکداری» ـ مدیریت با گرایش های «بازرگانی ـ صنعتی ـ دولتی ـ بیمه ـ امور گمرکی ـ بانکداری ـ فن آوری اطلاعات(IT)» ـ ریاضی گرایش «محض و کاربردی»

حداکثر سن ۳۰ سال
(متولدین بعد از ۰۱/۰۲/۱۳۶۱)

حداقل معدل ۱۴

الف) شرایط استخدام:
۱-    تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران.
۲-    التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی.
۳-    متدین به یکی از ادیان رسمی کشور.
۴-    عدم اشتغال به کار و تعهد خدمت در کلیه سازمانها و نهادها (دولتی و خصوصی).
۵-    تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی طبق تشخیص مراجع پزشکی مورد نظر بانک.
۶-    عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روان گردان.
۷-    نداشتن سابقه محکومیت قضایی که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی گردد و همچنین عدم اشتهار به فساد اخلاقی.
۸-    انجام خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم جهت آقایان (معافیت پزشکی درصورت تأیید مراجع پزشکی بانک)
۹-     بومی شهر مورد تقاضا.
تبصره: صرفاً شهر محل اخذ مدرک تحصیلی دیپلم، به عنوان ملاک بومی بودن متقاضی مورد پذیرش بانک می¬باشد.

ب) نحوه ثبت نام:
۱- متقاضیان واجد شرایط به منظور ثبت نام در آزمون استخدامی می بایست از ساعت ۹ صبح روز سه¬شنبه مورخ ۰۲/۰۳/۱۳۹۱ با مراجعه به سایت اینترنتی بانک به آدرس www.bsi.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت نام موجود در سایت مذکور اقدام و شماره رهگیری خود را جهت پیگیری یادداشت نمایند. مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز سه¬شنبه مورخ ۰۹/۰۳/۱۳۹۱ تعیین گردیده و به هیچ وجه قابل تمدید نمی¬باشد.
۲ ـ قبل از واریز وجه ثبت نام، مراجعه به راهنمای ثبت نام الکترونیکی آزمون استخدامی موجود در سایت و مطالعه دقیق آگهی استخدام و اطلاع از شرایط استخدامی، پیش از شروع مراحل ثبت نام، ضروری است. زیرا پس از واریز وجه ثبت نام، استرداد آن امکان پذیر نمی¬باشد.
۳ ـ واجدین شرایط نسبت به واریز وجه ثبت نام به مبلغ ۰۰۰/۲۲۰ ریال از طریق درگاه بانک صادرات ایران و دریافت شماره پرونده و رمز عبور ثبت نام اقدام نمایند. شایان ذکر است هنگام ثبت نام، داشتن اسکن عکس ۴۳ پرسنلی تمام-رخ با پشت زمینه سفید، با عرض ۳۰۰ و ارتفاع ۴۰۰ پیکسل و با فرمت JPG در رایانه
الزامی است.
۴ ـ پس از دریافت شماره پرونده و رمز عبور نسبت به ثبت نام اقدام و با دریافت کد رهگیری نهایی از تکمیل کلیه مراحل ثبت نام اطمینان حاصل نمایند. ضمناً تا تاریخ ۱۰/۰۳/۱۳۹۱ امکان اصلاح اطلاعات وارد شده توسط داوطلبان وجود دارد.
۵ ـ مسئولیت صحت ثبت اطلاعات در سایت اینترنتی به عهده شخص متقاضی می باشد. بدیهی است متعاقباً نسبت به اخذ و بررسی مدارک شناسایی، تحصیلی و … پذیرفته شدگان در آزمون اقدام و چنانچه مغایرتی در مندرجات مدارک ارائه شده با شرایط آگهی بانک وجود داشته باشد از ادامه مراحل استخدامی متقاضی در هر مرحله جلوگیری به عمل خواهد آمد و متقاضی حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.
ج) سایر نکات:
۱- جانبازان، آزادگان و خانواده محترم «شهدا، مفقودالاثرها، آزادگان و جانبازان از کار افتاده کلی (غیر قابل اشتغال)» بر اساس قوانین و مقررات مربوط از حداکثر ۵ سال ارفاق سنی بهره مند می باشند.
۲- ایثارگران عزیز فوق الذکر و فرزندان کارکنان شاغل و بازنشسته، از کارافتاده و مستمری بگیر بانک صادرات ایران و کارکنان قرارداد موقت بانک از پرداخت ۵۰% هزینه ثبت نام معاف می باشند.
۳- چنانچه در هر یک از مراحل استخدام و بعد از آن مشخص گردد متقاضی با مقطع تحصیلی بالاتر از مقطع اعلام شده شرکت نموده است، از تکمیل پرونده استخدامی و یا ادامه اشتغال وی ممانعت به عمل خواهد آمد.
۴- پرینت کارت ورود به جلسه آزمون از روز دوشنبه مورخ ۲۲/۰۳/۱۳۹۱ لغایت چهارشنبه مورخ ۲۴/۰۳/۱۳۹۱ از طریق سایت ثبت نام آزمون استخدامی قابل دریافت میباشد.

آزمون استخدامی در روز جمعه مورخ ۲۶٫۰۳٫۱۳۹۱ رأس ساعت ۹ صبح برگزار می گردد. نشانی محل برگزاری آزمون متعاقباً در کارت ورود به جلسه اعلام خواهد شد.
مفاد آزمون استخدامی جمعاً ۱۰۰ سوال به شرح زیر می‌باشد:
شناخت عمومی رایانه،مفاهیم اولیه از اینترنت، windows ، word ، excel در سطح ICDL،۲۰ سوال
اطلاعات عمومی در زمینه بانکداری،مفاهیم بانکداری، اقتصاد، پول، سرمایه و ارز،۲۰ سوال
زبان انگلیسی،ترجیحاً زبان عمومی بانکداری داخلی،۲۰ سوال
هوش و استدلال منطقی،هوش، استدلال منطقی، حل مسأله و استعداد تحصیلی،۲۰ سوال
حسابداری و ریاضی،مفاهیم پایه حسابداری و ریاضی،۲۰ سوال

“ضمن پوزش به اطلاع می رساند:
جهت ایجاد هماهنگی های بیشتر برای برگزاری آزمون استخدامی بانک، تاریخ ثبت نام متعاقباً اعلام خواهد گردید.”
با تشکر


چهارشنبه 3 خرداد 1391

استخدام سازمان تامین اجتماعی

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :خبرای دگه ،

در راستای تکمیل نیروهای مورد نیاز در بخش های بیمه ای و درمانی و پیرو اطلاعیه قبلی درخصوص استخدام پیمانی ۵۷۷۷ نفر در صندوق تأمین‌اجتماعی، تاریخ و نحوه ثبت‌نام و زمان برگزاری آزمون استخدامی تأمین‌اجتماعی اعلام شد.

به گزارش تأمین، ثبت‌نام متقاضیان شرکت در این آزمون، از تاریخ ۱۱ خردادماه آغاز و تا ۲۱ خرداد سال‌جاری ادامه خواهد داشت.
متقاضیان باید در تاریخ اعلام شده با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی صندوق تأمین‌اجتماعی به آدرس www.tamin.ir و یا پورتال صندوق تأمین‌اجتماعی به آدرس www.sso.ir نسبت به ثبت‌نام اینترنتی اقدام نمایند.
آزمون استخدامی روز پنج‌شنبه ۲۵ خردادماه سال‌جاری به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
در این اطلاعیه از داوطلبان خواسته شده، برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد رشته‌های شغلی موردنیاز به پایگاه اطلاع‌رسانی تأمین به آدرس www.tamin.ir مراجعه نمایند.
همچنین اطلاعات مربوط به مدارک مورد نیاز، شرایط اختصاصی شرکت در آزمون استخدامی و ظرفیت پذیرش در رشته های شغلی به تفکیک استان ها، روز پنج شنبه چهارم خرداد از طریق پایگاه اطلاع رسانی صندوق تأمین اجتماعی اعلام خواهد شد.

ردیف      عنوان شغلی
۱     بهیار
۲     پرستار
۳     پزشک علوم آزمایشگاه
۴     پزشک عمومی
۵     داروساز
۶     دندانپزشک
۷     کاردان اطاق عمل
۸     کاردان بیهوشی
۹     کاردان رادیولوژی
۱۰     کاردان علوم آزمایشگاه
۱۱     کارشناس اپتومتری
۱۲     کارشناس امار
۱۳     کارشناس امور اداری
۱۴     کارشناس امور بیمه
۱۵     کارشناس امور مالی
۱۶     کارشناس بهداشت محیط
۱۷     کارشناس پذیرش و مدارک پزشکی
۱۸     کارشناس پرستاری
۱۹     کارشناس تاسیسات
۲۰     کارشناس تعمیرات تجهیزات پزشکی
۲۱     کارشناس تغذیه
۲۲     کارشناس حقوقی
۲۳     کارشناس رادیولوژی
۲۴     کارشناس علوم آزمایشگاه
۲۵     کارشناس فرابری داده ها
۲۶     کارشناس فیزیوتراپی
۲۷     کارشناس مامائی
۲۸     متصدی پذیرش و اطلاعات
۲۹     متصدی خدمات اداری
۳۰     متصدی خدمات داروئی
۳۱     متصدی خدمات عمومی


دوشنبه 1 خرداد 1391

دق

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :رسوم و اطلاعات چوپونونی ،

من خیلی وارد نیسم. اینم مسپارم به شما...

دق ملا، دق یه برزی، دق میرزا، دق حجت آباد، دق آشتیان




؟؟؟؟؟


دوشنبه 1 خرداد 1391

امین الله جهانی به دیار باقی شتافت

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :خبرای چوپونون ،

 انا لله و انا الیه راجعون 

روز گذشته آقای امین الله جهانی دارفانی را وداع گفت. آقای جهانی فرزند اسدالله و پسر برادر مرحوم علی جهانی و 61 ساله بوده که بعلت بیماری سرطان دارفانی را وداع گفته.  آقای جهانی صبح امروز در عشق آباد طبس به خاک سپرده شد.
از خداوند منان برای آنمرحوم طلب مغفرت و برای بازماندگان ایشان آرزوی صبر داریم.


دوشنبه 1 خرداد 1391

دشت عباس آباد- چهارسال قبل

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :عکس و فیلم چوپونونی ،

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد