چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی
چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی

وبلاگ چوپونون هفته اول مرداد 1391

وبلاگ چوپونون هفته اول مرداد 1391  

خواهشا لطفا

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :مدیــر وبلاگ ،

آقا تنبلی ما انگار به شماها هم اثر کردهاااااا. چرا کسی نظری نمده؟؟؟
اگه موافقت که بگت تا دلگرم بشم به ادامه. اگه مخالفت که بگت تا بهترترش کنم. اگرم بی تفاوتت که بگت درشا تخته کنم و برم پی زندگیم الکی خودم و شما را اسیر نکنم...
نمایشگاه که نی میایت و یه نگاه و مرت یوخته وبلاگا تحویل بگیرت خواهشا لطفاً


شنبه 7 مرداد 1391

گناه شکار

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :وبگردی ،

البته این عکس مال چوپونون نی. ولی خداییش آدم دلش موسوزه. نکنت اینکارا را... 


شنبه 7 مرداد 1391

ایران صهیونی نشد

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :وبگردی ،

1- انگلیسیا از حضور رئیس فدراسیون تیراندازی تو لندن ممانعت کردن. هاشمی یکی از نماینده های تهرانه و رئیس فدراسیونم هس. اینا که قرار نی مقامی بیارن. من بودم کل تیما مکشیدم بیرون تا یخورده سروصدا بپا بشه لااقل.

2- لندنیا پرچم تموم کشورای حاضر تو المپیکا با عدد 2012 تلفیق کرده که هر پرچم شبیه (zion) شده. zion یعنی صهیون. اما ایران و عربستان اجازه تلفیق پرچمشون با 2012 را ندادن.

3- یه زمزمه هایی تو اهالی سیاست ولو شده که احمدی نژاد با هاشمی دوست شدن و مراوداتی هم دارن. ما که سر از کار اینا در نیوردم اخرش.

4- جناب حاج اقا باراک اوباما هم یه بیانیه مرحمت فرمودن و ماه رمضونا به همه امت اسلام تبریک گفتن.. جالب بود برام

5- دیروز یه بگومگو بین نماینده های ایران و اسراییل تو شورا امنیت رخ داده. خزاعی تو نطقش گفت انفجار هفته قبل بلغارستان کار خود اسراییله. بلافاصله نماینده اسراییل جواب داد که این اتهام از نماینده کشوری که 11سپتامبرا زیر سوال مبره بعید نی.


شنبه 7 مرداد 1391

بازگشت آقای یزدانی از نجف

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :خبرای چوپونون ،

باخبر شدیم که جناب آقای عبدالرحیم یزدانی چند روزه که از سفر عتبات عالیات و همچنین زیارت همسر فقیدشون به ایران برگشتن.
زیارتشون قبول باشه و عرض تسلیت مجددی برای ایشون داریم.
آقای یزدانی سال گذشته باتفاق خونوادشون راهی عراق شده بودن که تو اون سفر همسرشونا از دست دادن. خانم یزدانی تو وادی السلام نجف به خاک سپرده شدن.


شنبه 7 مرداد 1391

ابوحمزه

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :وبگردی ،

جمله ای حساس و کلیدی در دعای ابوحمزه

دعای ابوحمزه ثمالی  روش شناسی معرفت الهی با دعای ابوحمزه

  دعای ابوحمزه برای همه روزه‌داران در ماه مبارک رمضان قابل بهره‌ بردن است و یکی از یاران نزدیک امام زین‌العابدین(علیه السلام) این دعا را از آن حضرت(علیه السلام) نقل کرده است. امام سجاد(علیه السلام) شب‌ها در ماه مبارک رمضان مشغول نماز بودند و هنگام سحر که می‌شد این دعا را می‌خواندند.

  دعایی قابل استفاده برای عموم مردم

استفاده از دعا مراتبی دارد و حداقل این است که شخص، اگر معنای عبارات دعا را هم نداند، ولی در عین حال نوعی توجه به ذات اقدس الهی داشته باشد و این توجه خودش بسیار با اهمیت است.

حقیقتا برخی از فرازهای دعای ابوحمزه ثمالی برای خواص است و آنقدر معانی عمیقی دارد که فهم و تأمل در آن‌ها نیازمند معرفت عمیقی است که باید آن معارف آموزش داده شود و به راحتی نمی‌توان به عمق آن دست یافت.

مانعی برای نخواندن دعا

نفهمیدن یا ندانستن معنای برخی فرازهای دعای ابوحمزه ثمالی نباید مانع از خواندن این دعای شریف شود .

درباره قرآن کریم نیز همین مسئله وجود دارد؛ یعنی اگر کسی معنای عبارات را نمی‌داند، نباید بگوید که من قرآن نمی‌خوانم؛ بلکه باید به توجه خاص، آن را بخواند و کم‌کم به فهم معانی و مفاهیم نیز برسد.

در دعای ابوحمزه ثمالی برخی اوصاف خدای تعالی آمده است و بیان شده که تمام عظمت‌ها و تمام بزرگی از اوست؛ همچنین، در برخی فرازها به مسئله «روش‌شناسی» شناخت خدا پرداخته شده و بیان شده که آیا انسان باید خدای تعالی را از آثارش بشناسد؟ یا این ‌که انسان باید از خود خدا به شناخت او برسد؟

آغاز دعای ابوحمزه ثمالی

دعای ابوحمزه با مسئله شناخت خدای تعالی آغاز شده است. در فرازهای ابتدایی این دعای شریف آمده است: «بِکَ عَرَفْتُکَ وَ اَنْتَ دَلَلْتَنى عَلَیْکَ وَ دَعَوْتَنى اِلَیْکَ وَ لَوْلا اَنْتَ لَمْ اَدْرِ ما اَنْتَ: به‌ وسیله خودت من ترا شناختم، تو مرا بر خود راهنمایى کردى و به ‌سوى خود خواندى و اگر تو نبودى من ندانستم که تو کیستى».

در این بخش از دعای ابوحمزه ثمالی، امام زین‌العابدین(علیه السلام) تصریح می‌فرمایند : شناخت خدای تعالی از طریق خود خدای متعال است؛ بنابراین، شناخت پروردگار بدون عنایت خود او امکان‌پذیر نیست؛ لذا توحید و معرفت نسبت به پروردگار که شالوده دین است، بدون توجه خاص پروردگار به انسان برای شناخت و معرفت نسبت به ذات اقدس او امکان ندارد.

ریشه تمام مشکلات معنوی

تمام مشکلات معنوی از عدم شناخت صحیح خدای تعالی است .

این‌ که انسان صرفا به زبان بگوید که به خدا اعتقاد دارد، کافی نیست و ما نیاز به شناختی داریم که در زندگی و رفتار انسان، حضور جدی داشته باشد و ضمانت اجرایی برای تقید به احکام الهی را در انسان به وجود بیاورد.
دعا

جمله حسّاس و کلیدی دعای نورانی ابوحمزه ثمالی

بِکَ عَرَفتُکَ وَ أنْتَ دَلَلْتَنِی عَلِیکَ وَ دَعوتَنِی إلَیکَ وَ لُولا أنْتَ لم أدْرِ مَا أنْت

برخی از جمله‌های این دعای نورانی ابوحمزه در حدّ کلید درهای دیگر است . یکی از آن جمله‌های کلیدی همین است که بِکَ عَرَفتُکَ وَ أنْتَ دَلَلْتَنِی عَلَیْک . این بِکَ عَرَفتُکَ را همه داعیان عرض می‌کنند: خدایا! به وسیله تو ما تو را شناختیم .

بِکَ عَرَفتُکَ وَ أنْتَ دَلَلْتَنِی عَلَیکْ. این أوَلَمْ یَکْفِ بِربکَ أنَّهُ عَلی کُلِّ شِیءٍ شَهِید(سورة فصّلت/ 53)، یعنی خداوند برای این که روشن بشود، برای این که دیگران به خوبی درک بکنند خداوند حقّ است، خود را به آنها نشان می‌دهد . آنها با مشاهده خداوند، خداوند را می‌شناسند. نیازی به آیات آفاقی و انفسی نیست. در اینجا راه و هدف یکی است.

خدا را با خدا باید شناخت؛ «آفتاب‌ آمد دلیل‌ آفتاب‌»

خداوند سبحانه‌ و تعالی‌ شأنه‌ نور است‌ و ظاهر، و همه موجودات‌ را او به‌ ظهور رسانیده‌ است. انسان‌ می‌خواهد برسد به‌ او؛ اینکه‌ مخلوق‌ است‌ و ظهور، کجا و کی‌ و چگونه‌ امکان‌ دارد به‌ ظاهر برسد؟ وقتی‌ از اظهارِ ظهور رفع‌ ید نماید، متّصل‌ بشود به‌ شعاع‌ و برگردد به‌ مبدأ نور . برگردد به‌ خورشید ، و برود در ذات‌ خورشید . آنجا دیگر شعاع‌ نیست‌ . خورشید ، خورشید است‌ . و لهذا ذات‌ خورشید را غیر از خورشید ، موجودی‌ نمی‌تواند بشناسد .

ما هر چه‌ خورشید را تعریف‌ و تمجید و تحمید و تحسین‌ نمائیم‌ ، کجا حقیقتش‌ را توانسته‌ایم‌ بازگو کنیم‌ ؟ کجا خورشید را خواهیم‌ دید ؟ کجا گرمای‌ خورشید را ادراک‌ می‌کنیم‌ ؟ کجا از عظمت‌ خورشید و نفس‌ خورشید و کیفیّت‌ و کمّیّت‌ آن‌ اطّلاعی‌ پیدا می‌کنیم؟ ما میلیونها فرسنگ‌ از خورشید دوریم‌ که‌ فی‌الجمله‌ حرارتی‌ از آن‌ به‌ ما می‌رسد. وقتی‌ بخواهیم‌ خورشید را نگاه‌ کنیم‌ باید با شیشه سیاه‌ رنگی‌ آن‌ را مشاهده‌ کنیم‌ تا از پشت‌ حجاب‌ سیاه‌ و تاریک‌ فقط‌ بتوانیم‌ قرص‌ آن را ملاحظه‌ نمائیم‌ .

معرفت‌ ما به‌ خورشید همین‌ مقدار است‌ . چه‌ کسی‌ قدرت‌ آن را دارد که‌ خورشید را پیدا کند و عارف‌ و شناسای‌ او گردد ؟ آن‌ کس‌ که‌ از اینجا برخیزد و برود در درون‌ خورشید ذوب‌ شود و محو شود و از ذرّات‌ وجود و هستی‌ او گردی‌ هم‌ نماند ، او خورشید را شناخته‌ است‌ . افسوس‌ که‌ در آنجا «او» پیدا نمی‌شود و عبارت‌ و لفظ‌ «او» در ذات‌ خورشید راه‌ ندارد .

در بعضی از روایاتی که ذیل این بخش از آیات سوره مبارکه یوسف آمده است که أأنْتَ یُوسُف، آنجا وجود مبارک امام صادق طبق نقل صاحب تُحَف العقول این بیان نورانی را در شناخت خدا ذکر کرد که معرفت شاهد قبل از معرفت وصف اوست. یعنی ما شاهد را اوّل می‌شناسیم ، بعد صفات او را می‌شناسیم . ولی اگر موجودی غائب بود، اوّل وصفش را می‌شناسیم ، بعد ذاتش را می‌شناسیم . خلاصه آن حدیث این است که: شناخت ذات شاهد قبل از وصف اوست.

شناخت ذات غائب بعد از وصف اوست . بعد استشهاد می‌کند که برادران یوسف اوّل او را دیدند، بعد به یوسف بودن او پی بردند. أأنْتَ یُوسُف. نگفتند: یوسف توئی! گفتند: تو یوسفی؟ وجود مبارک امام صادق هم می‌فرماید به این که: خدا مشهود همه ماست. ما اوّل او را می‌شناسیم، بعد اوصاف او را می‌شناسیم .

انسان خدا را به وسیله خدا بشناسد. خدا راهنمای انسان است و اگر خدا کسی را راهنمائی نکند نمی‌تواند خدا را بشناسد . و خدا راهنمائی‌های فراوانی را اِعمال کرده است . منتها این سالک مُتطرّق است که باید از این راه‌ها استفاده بکند و به مقصد برسد. پس همگان، همه طوائف و همه ی انسان ها با هر درک و فهمی این جمله را می‌خوانند، منتها هر کس در حدّ خاصّ خود.

منابع :

بیانات آیت الله جوادی آملی

بیانات حجت الاسلام مظاهری


شنبه 7 مرداد 1391

بازم گرگ

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :خبرای چوپونون ،


بعد از اینکه تب "کله کنو" تو چوپونون خوابید و شکر خدا دگه پیداش نشد...
یه چند روزی بود که یه گرگ به یکی دوتا از گله ها زد و حتی اینقد پررو شده بود که در حضور یکی از دامدارامون به گوسفندای عقب وانتش حمله موکنه.
بالاخره بعد یه مدت که دامدارا زیر نظرش داشتن چند روز پیش اصغر فریدونی تونست گیرش بیاره و سربه نیستش کنه.
اصغر خیلی از خوی ددمنشنۀ گرگ موگفت و خیلی سفارش کرد که تنها از اورژانس درنریم و از این حرفا.
واقعا اگه گرگ اینقد خطرناکه باید یه فکر اساسی براشون وردارن و با صرف یخورده بودجه هم زندگی این وحوشا تضمین کنن و هم جون مردما!
 اگرم موخان پول خرج نکنن لااقل برای بومیای هر منطقه که برای نجات اموال و همچنین جون خودشون و خونوادشون و مردم این حیوونا را موکشن مشکل ایجاد نکنن.


شنبه 7 مرداد 1391

آدمای رنگی

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :مدیــر وبلاگ ،

از امروز تو متنایی که منویسم یه سری کلمات که معمولا اسم افراده با رنگ و حالت دگهی مشخص مشه. دگه روبروی اسمها شجره نامه و ... نمنویسم.
مثلا یه جمله منویسم که "داداش خیلی پسر گلیه". اگه دقت کنت داداش یوخته متفاوته.
با کلیک روی این اسم وارد شجره نامه طرف مشت و عکسها و اطلاعات مربوط به اونا دریافت مکنت.
البته برای لذت بردن از شجرۀ خونوادگی افراد باید عضو سایت هم بشت. اون بالا نوشته عضویت در سایت.


جمعه 6 مرداد 1391

سوم و هفتم ارسلان

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :خبرای چوپونون ،

امروز؛ جمعه؛ سوم و هفتم شادروان ارسلان جلالپور


آخرین نماز ارسلان


آخرین وداع ارسلان


چهارشنبه 4 مرداد 1391

ارسلان جلالپور به دیار باقی شتافت

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :خبرای چوپونون ،

انا لله و انا الیه راجعون

ارسلان جلالپور دارفانی را وداع گفت
(شجره نامه)


بامداد امروز جوان ناکام ارسلان جلالپور -پسر ماشاالله آقمحمد قاسم- در سن 19 سالگی به دیدار حق شتافت
ارسلان صبح فردا پس از آخرین بدرود با خانواده و دوستان در فولادشهر به آغوش خاک سپرده خواهد شد

این مصیبت عظیم را به خانواده های جلالپور و بقائی تسلیت میگوئیم و از خداوند منان برای ارسلان عزیز طلب مغفرت و برای بازماندگان طلب صبر داریم

ما را در غم خود شریک بدانید
ــــــــــ

جا داره به سرور بزرگوار و یار دوران تنهاییام جناب حاج حسین جلالپور تسلیتی جدا و ویژه بگم
حاجی خدا صبرت بده و فرزند کوچکت را شریک غمهایت بدان


چهارشنبه 4 مرداد 1391

آماده باش سه ارتش

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :وبگردی ،

مشرق، پایگاه اطلاع‌رسانی صهیونیستی دبکا در خبری ادعا کرد که ارتش‌های اردن و اسرائیل و آمریکا به حالت آماده‌باش درآمده‌اند تا مانع انتقال سلاح‌های شیمیایی سوریه به حزب‌الله لبنان شوند.

به ادعای این پایگاه که به منابع جاسوسی صهیونیستی نزدیک است،‌ ممانعت از این نقل و انتقال با هماهنگی سه ارتش با یک‌دیگر صورت می‌گیرد.

این پایگاه ادعا کرده است که مهم‌ترین مانع و مشکل پیش‌روی مقابله با انتقال سلاح‌های شیمیایی سوری به حزب الله نزدیکی مسیر است،‌ به گونه‌ای که حمل این سلاح‌ها از سوریه و تحویل آنها به حزب الله در منطقه بقاع تنها دو ساعت بیشتر طول نخواهد کشید.

از سوی دیگر تمرکز و استقرار هریک از این ارتش‌ها در بقاع به معنای اعلام جنگ به حزب‌الله خواهد بود که نه اسرائیل و نه آمریکا به هیچ وجه خواهان چنین امری نیستند، به همین دلیل این سه کشور ترجیح می‌دهند که این سلاح‌ها را از مقصد و از محل بارگیری در سوریه و پیش از ورود به خاک لبنان متوقف کنند.

کارشناسان، انتشار خبر انتقال سلاح‌های شیمیایی سوری به حزب الله را صرفاً یک فریب و گمراه‌سازی تبلیغاتی و به دور از واقعیت خوانده اند که در شرایط خاص مطرح شده است.

منابع آمریکایی مدعی هستند که سوریه سلاح‌های شیمیایی خود را در پایگاه “السفیر” نگهداری می‌کنند که وابسته به گارد ریاست جمهوری سوریه است و دستورات خود را تنها و تنها از بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه می‌گیرد.


چهارشنبه 4 مرداد 1391

عروسی حسن قاسمی پور

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :خبرای چوپونون ،


 جشن عروسی 

دوماد: آقای حسن قاسمی پور (شجره نامه)
عروس: دوشیزه سفیدگر

مکان: نایین
زمان: 22 تیرماه 91

ــــــــــ
ایشالا مبارک باشه و سایشون 99 سال بالاسر 5 تا بچشون باشه


چهارشنبه 4 مرداد 1391

تولد نویان نجفی

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :خبرای چوپونون ،



 نویان نجفی 
(شجره نامه)

نام پدر: محمدمهدی نجفی
نام مادر: زهرا پیرمحمدی

تاریخ تولد: 29 تیرماه 1391
محل تولد: یزد

________________
ایشالا مبارک و  120 سال سایه پدر و مادر بالا سرش باشه.


چهارشنبه 4 مرداد 1391

وبلاگ روانشناسی عزیزالله

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :خبرای چوپونون ،

اینم وبلاگ زیبای آقای عزیزالله مختار (شجره نامه) که بیشتر مطالب روانشناسی داره و به نظر بسیار کاربردی میاد.
حتما به وبلاگش سر بزنت و از محیط زیباش لذت ببرت.

وبلاگ روانشناسی


سه شنبه 3 مرداد 1391

برات

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :عکس و فیلم چوپونونی ،



سه شنبه 3 مرداد 1391

کلک رشتی زکاتی

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :وبگردی ،




به گزارش خبرنگار اینا از نایین، حجت‌الاسلام غلامحسین رنجبر در جلسه ستاد احیای زکات شهرستان نایین در محل دبیرستان زینب کبری(س) این شهرستان اظهار داشت: امسال در قانون بودجه بحث زکات دیده شده و حدود یکصد میلیارد تومان هم به عنوان وجه تشویقی در کل کشور به این امر اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: در استان اصفهان نیز مبلغ شش میلیارد تومان به عنوان وجه تشویقی در سال جاری در نظر گرفته شده که  چهار برابر میزان تشویقی سال گذشته این استان است و می‌تواند بخش زیادی از مشکلات را برطرف سازد.

رئیس ستاد احیای زکات استان اصفهان خاطرنشان کرد:  مبلغ تشویقی در روستاهای پرداخت کننده زکات در امر مرمت، آبادانی و بحث های عمرانی مانند ساخت مساجد، خانه های عالم، ساخت مراکز فرهنگی هنری روستا به طور خاص  هزینه خواهد شد.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه شورای مرکزی زکات در سال‌جاری 30 درصد از زکات جمع‌آوری شده در هر شهر و روستایی برای فقرای همان محل هزینه می‌شود.

رنجبر اولویت هزینه زکات در سال‌جاری را برای کمک به فقرا به ویژه تهیه جهیزیه، هزینه های درمان، تهیه مسکن فقرا و دیگر امور دانست و افزود: قرآن نیز فقرا را در اولویت دریافت زکات اعلام کرده است و تا زمانی که فقیری در جامعه وجود دارد جایز نیست زکات جمع‌آوری شده در زمینه‌هایی دیگر مانند بخش‌های عمرانی و دیگر زمینه ها هزینه شود.

وی در ادامه با اشاره به این که استان اصفهان به نسبت مساحت زیر کشت محصولات کشاورزی، مقام نخست پرداخت زکات کشور را دارد افزود: در سال گذشته با رشد 560 درصدی پرداخت زکات نسبت به سال 89، بیش از 60 میلیارد ریال زکات در استان اصفهان جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های فلاورجان، فریدن و اردستان بیشترین میزان پرداخت زکات را در استان داشته‌اند ادامه داد: میزان پرداخت زکات جمع‌آوری شده در شهرستان نایین در سال گذشته بیش از 410میلیون ریال بوده است که این میزان نسبت به سال 89 بیش از 30درصد افزایش داشته است.

ــــــــــــــــــــــ

اگه یادتون باشه چندماه پیش همین آقای رنجبر اومد چوپونون و برا زکات کلی سخنرانی کرد و رفت. از تو همون جلسه مسجد معلوم بود که نتونسته مردما قانعشون کنه. اهالی که هنوز تشویقیای سال قبلشم نگرفته بودن و حتی همون اصل پولشونم چندین هفته از جیبشون رفته بود و تو حساب زکاتیا بود اصلا به سیستم زکات و تشویقیش رضایت نداشتن.

نایینیا موگفتن که پولشون آماده بوده و فقط باید پیگیر مشدن که نشدن. با شناختی که از چوپونونیا داریم بی همتیشون بعید نی. ولی با شناختی که از نایینیا داریم موذی گری اونا هم بعید نی.

بگذریم...

فقط یه چیزی که شنیدم و اصلا خوشم نیومدا مگم شاید هضمش برا شما هم سخت باشه.

همه مودونم که زکات یکی از فروع دینمونه و دادنش واجب و موجب خیر و برکت. به یه سری چیزا تعلق میگیره و طبق جدیدترین شنیده ها به یه سری چیزا هم بصورت مستحبی تعلق میگیره.

اما این طرح تشویقی یخورده بنظر مرسه داره بسمت انحرافی حرکت موکنه. برام سوال شد که منبع این پولی که بعنوان تشویق به زکات دهتده ها مدن کجاهه. اونم این مبالغ بالا. اگه از محل زکات بدن که اصلا درست نیست و محل خرج کردن زکات تشویق زکات دهنده نیست. از طرفی اگه دولت از جیب این مبالغ هنگفتا مده بازم جای حرف داره. مبالغ خیلی بالاهه. اما حرف اصلی من اینم نیس.

دنبال همین حرف و حدیثا بودم که یه چیز جالب شنیدم.

بعضی از روستاها و حتی خود همین چوپونون طی سالهای گذشته یه کلک رشتی جالب زدن و هنوزم دارن مزنن. گفتن این حرفا شاید به مذاق خیلیا خوش نیاد و شاید برا خودمم مشکل درست کنن. ولی حقیقتیه که باید حل بشه حتی به قیمت قربانی شدن یکی مث من!

جریان از این قراره که بعضیا پولی که دارنا و اصلا ربطی به زکات مالشون نداره به ستاد احیای زکات یا اوقاف یا هرجایی که مسئولشه مدن و بعد یه مدت هم اصل پول و هم وجه تشویقیا که مبلغ چشمگیریه دریافت موکنن. البته نمگم افراد حقیقی این کارا موکنن. مثالش بگم "فور اگزمپل": هیئت امنای فلان مکان 2 میلیون دارن. تو هربانکی که بذارن یه چندرغاز سود روش میاد که با توجه به تورم چیزی سود نداره و همون بهتر که خرج کنن. ولی اینا میان پولشونا تحت عنوان زکات به فلانیا مدن و بع مبلغ هنگفتی میگیرن و خرج اون مکان موکنن. اگه خدا عقل و اختیارا داده به ما که خوب و بدا تشخیص بدیم با عقل ناقص من که این صحیح نیست. برکت که نمیاره هیچ این زکات دادنا برکتم از خونهامون مبره.

نکته جالبترش اینکه این کار به سفارش مسئولین مربوطه هم صورت میگیره. آقا پولاتونا تحت عنوان زکات بیارین که ما فلان تومن بالاتر پس بدیم بتون. مسلما اینا عاشق چش و ابروی خشکل ما نیستن. بنظر من یه رقابتی بین استانا شکل گرفته و هرکی بیشتر زکات بگیره دوتا بوس از مسئول مستقیمش کادو میگیره. خب مجموعه تحت مدیریت اینا اداره مشه و زکات بیشتر نشون از مدیریت بیشتر آقایون داره. شایدم برا تبلیغاتش باشه و برای اینکه پزشا به کسای خاصی بدن؛ نمدونم و تو این ماه روزهی خیلی کارشناسی نموکنم تا گناهاشونا -استغفرالله اگه خودشونا ممکن الخطا بدونن البته- پاک نکنم.

درکل کار صحیحی نیس. بویژه اینکه اینکار با اطلاع و سفارش مسئولین انجام بشه..

ایشالا آقایون از ما نرنجن. اگه اطلاع دارن از این کار دگه نکنن و یا لااقل یه جواب منطقی برا کارشون داشته باشن. اگرم بی اطلاعن جلو ثبت شدن این پولا بعنوان زکاتا بگیرن تا هم برکت از مال نره و هم دولت الکی هزینه نکنه.

تولد پردیس پاسیار

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :خبرای چوپونون ،


 پردیس پاسیار 
(شجره نامه)

نام پدر: محمدرضا پاسیار
نام مادر: عزیزه پرور

تاریخ تولد: یکشنبه 1 مرداد 1391
محل تولد: بیمارستان مادر یزد

________________
ایشالا که مبارک باشه و اسمدار باشه. 120 سال سایه پدر و مادر بالاسرش باشه.
به خانوادۀ محترم پاسیار و پرور صمیمانه تبریک مگم. بویژه به دوست عزیزتر از جانم محمدرضا و همچنین حاج داراب.مبارک باشه.


سه شنبه 3 مرداد 1391

جدیدترین عکس‌ها و خبرها از پروژه سینمایی «از تهران تا بهشت»

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :خبرای دگه ،

جدیدترین عکس‌ها و خبرها از پروژه سینمایی «از تهران تا بهشت»

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، فیلمبرداری فیلم سینمایی «از تهران تا بهشت» روزهای پایانی خود را در تهران سپری می‌کند. روز گذشته بازی فرزین صابونی، مهران احمدی و شبنم فرشادجو به پایان رسیده است و چندی پیش نیز بازی جعفر والی به اتمام رسیده بود.

در صحنه‌های پایانی فیلم صحنه‌های مربوط به خانه پدر فرهاد فیلمبرداری می‌شود که مهناز افشار نیز در این صحنه‌ها بازی خواهد داشت. تدوین تصاویر توسط مجید عاشقی در حال انجام است.

 
مهناز افشار در نمایی از فیلم سینمایی «از تهران تا بهشت»

   

«علیرضا خمسه» هم جدیدترین بازیگری است که به این پروژه افزوده شده و به‌زودی جلوی دوربین ابوالفضل صفاری می‌رود.

ابوالفضل صفاری تهیه‌کننده و کارگردان «از تهران تا بهشت» است او با همراهی حسین مرتضاییان آبکنار فیلمنامه این فیلم را نوشته است.

 

مهناز افشار در فیلم سینمایی از تهران تا بهشت 

علاوه بر مهناز افشار، جعفر والی، مهران احمدی، ملیسا مهربان، فرزین صابونی، مهدی عباسی، مسعود مهرگان، علی باقری و نازنین پور حدادی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از:

کارگردان و تهیه‌کننده: ابوالفضل صفاری/ برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردن: روزبه سجادی حسینی / دستیار دوم کارگردان: امین خنگال / دستیار سوم کارگردان: اشکان صفاری / جانشین مدیر تولید: هومن رضوانی / منشی صحنه: فهیمه تقی‌پور / مدیر فیلمبرداری: بایرام فضلی / دستیار اول فیلمبردار: فرهاد خمسه / گروه فیلمبرداری: حمید رضا رضایی، محمد حسینی، وحید باقری / صدابردار: نظام‌‌الدین کیایی / دستیار صدا: محمد توریولیان / طراح چهره‌پردازی: مهرنوش طبیبی / مجری گریم: آلاله دشتبان / طراح صحنه: ابوالفضل سلیمی / دستیاران صحنه: محمدرضا بهرامی، حامد آقا علیخانی / طراح لباس:سوسن نوروزی / دستیار طراح لباس:شیرین مسلمی / مدیر تدارکات: امیر هوشنگ حسینی/ گروه تدارکات: عباس بغدادی، مهدی کریمی / تدوین: مجید عاشقی / دستیار تدوین: محمد استاد / عکاس: حمید جانی‌پور / تصویربردار پشت صحنه: کامبیز نوایی / روابط عمومی: علی ظهوری‌راد/ سرمایه‌گذاران: رضا مصطفوی طباطبایی، سید علیرضا سعادت، ابوالفضل صفاری

فیلم سینمایی از تهران تا بهشت 
 
فیلم سینمایی از تهران تا بهشت 
فیلم سینمایی از تهران تا بهشت 
 
پشت صحنه فیلم سینمایی از تهران تا بهشت

 

مهناز افشار و مهران احمدی در فیلم سینمایی از تهران تا بهشت
  
مهناز افشار در فیلم سینمایی از تهران تا بهشتــــــــــــــــــــــــــــ
یاداوری موکنم که یه تکه از این فیلم تو ریگای پشت چوپونون کنار مزرا سعادت اباد بازی شده. 

 


دوشنبه 2 مرداد 1391

دوتا استخدامی

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :خبرای دگه ،

استخدام دانشگاه تربیت مدرس

استخدام کارمند - اصفهان


دوشنبه 2 مرداد 1391

قارقار کلاغهای دریده

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :وبگردی ،

عالیه نصیف، از نمایندگان فهرست عراق آزاد از دولت خواست تا از ایران از تاریخ ارائه درخواست عراق به سازمان ملل برای توقف جنگ در سال ۱۹۸۲، غرامت دریافت کند.

وی در گفت‌وگویی مدعی شد: عراق در آن زمان درخواست توقف جنگ را مطرح کرد اما ایران جنگ را تا سال ۱۹۸۸ ادامه داد.

روزنامه الدستور نوشت: نصیف با بیان این که درخواست ایران از عراق در پرداخت غرامت ۳۶ میلیارد دلاری مخالف قوانین بین‌المللی و امری کاملا مردود است، ادعا کرد که این ایران است که باید به دلیل ادامه جنگ تا شش سال بعد غرامت پرداخت کند و این ایران است که باید بر اصل حسن هم‌جواری با عراق تکیه داشته باشد.
این در حالی است که سید حسین نقوی حسینی، نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی چند روز پیش بیان کرد: طرح الزام دولت برای دریافت غرامت جنگی از عراق به صورت جدی توسط نمایندگان پیگیری خواهد شد. میزان غرامت دریافتی ایران از عراق به صورت کامل توسط مراجع بین المللی تعیین شده و باید دستگاه دیپلماسی اقدامات لازم جهت احقاق حق ملت ایران را انجام دهد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که گرفتن غرامت جنگی از کشور عراق جزء حقوق ملی جمهوری اسلامی است و کسی نمی‌تواند آن را انکار کند، اظهار کرد: مجلس هشتم در الزام دولت برای پیگیری دریافت غرامت تعیین شده از عراق طرحی را در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تهیه کرد که به صحن علنی نرسید ولی در شرایط فعلی احیای این طرح و گرفتن غرامت جنگی از عراق به صورت جدی پیگیری خواهد شد.
به گفته وی، مجلس برای دریافت غرامت جنگی از عراق مصمم بوده و در این راستا دولت را نیز ملزم خواهد کرد تا به صورت جدی این موضوع را پیگیری کنند.
پس از حمله عراق به خاک کویت، پرداخت غرامت جنگی به کویت از سال ۱۹۹۴ آغاز شد و این کشور تاکنون ۳۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار غرامت جنگی دریافت کرده است که حدود ۱۹ میلیون دلار از آن باقی مانده است. پرداخت نکردن خسارت به ایران درحالی است که در سال ۱۹۹۱ خاویر پرز دکوئیار، دبیر کل وقت سازمام ملل متحد در گزارش رسمی عراق را آغازگر جنگ معرفی کرده و به طور ضمنی از خواسته ایران برای دریافت غرامت پشتیبانی کرد.
ــــــــــــــــــــــــــــ
اون بالا آذربایجان هر از چندگاهی شاخ مشه و همپیمان اسراییله و گهگاهی برا جدایی آذربایجان ایران زر مزنه. هرچی بدبختی و اعتیاد و ناامنی که داریم از افغانستان و پاکستانه. ولی باز ما داریم کمکشون مکنیم. عربا که فقط مایه دلجوشین. خلیج فارسمون و جزایرمونا برا خودشون موخان و مدام یاواشو سیخ به ابرقدرتا مزنن که ما را تو فشارمون بذارن. واقعا رذلن... ولی کسی که به ما نریده بود ، کلاغ چیز دریده بود.... حالا عراقیا هم برا ما آدم شدن.
وقتی ما هی از مواضعمون کوتاه میایم و دنبال غرامتمون نمرم و به اقسام الحیل پول براشون مفرستم معلومه که حالا بشون بدهکارم مشم... مگن کودکان را یک نده تا دو نخوان


دوشنبه 2 مرداد 1391

شیر منشی خوردن

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :وبگردی ،

شنیده ها   shenideha.com :شیخ علی الربیعی طی فتوایی اعلام کرد”برای تمام منشی های زن واجبه که ۳بار به مدیرش شیر بدهد تا در حکم مادرش باشه وبتواند کنار اون کار کند”

وهابیت یک مکتب نوساخته شبه اسلامی است که توسط اتاق فکرهای بریتانیا برای تغییر ماهیت اهل سنت شکل گرفته است همچنان که برای انحراف تشیع فرقه بهائیت را تدارک دیده بودند که البته در میان جوامع شیعی با وجود نسخه کامل هدایت بشری و مرجعیت بیدار این انحراف رخ نداد.
حاصل وهابیت تغییر چهره پاک اسلام به یک مکتب تربیت تروریسم فارغ اجتهاد باز، عقلانیت دینی، استفاده از مستندات قطعی مثل اصول اربعه مئه و محکمات قرآنی شد. اگرچه این نوع اندیشه از زمان پس از رحلت پیامبر(ص) آغاز شد. برای مثال در روند جعل احادیث برای توجیه لعن های پیامبر به عمر و امثال خلفا گفتند پیامبر فرموده است «خدایا من گاهی از روی غضب عده ای را نفرین می کنم. تو بر آنان که من مورد نفرینشان قرار می دهم رحمت کامل بفرست» و از این حدیث جعلی خلفا را بهشتی می دانستند.
آنچه به طور بارز از وهابیت نمود یافت ایدئولوژی القائده ای بود که افغانستان و هم اکنون سوریه را نا امن ساخته و در واقع متاسفانه به عنوان بخشی از اسلام تروریسم نما در جهان قرار شناخته شده است. مفتی فارغ از عقل وهابی بعید است آنقدر جاهل باشد که نداند این فتوا مساوی با فعل حرام است. به هر حال عداوت با شریعت اصیل اسلام ناب محمدی محتمل تر می نماید. منشی رئیس حتما باید دارای بچه نوزاد بوده که شیر داشته باشد. این بدین معناست که او یک زن شوهر دار است. با این وصف تصور نوشیدن شیر از یک زن شوهر دار با توجیه محرمیت همزمان با رئیس و همسر خودش مضحک ترین فتوای تاریخ سنت اسلامی می تواند باشد.
وهابیت طالبانی مدت ها پیش در افغانستان به دلایلی که تنها برای خودشان مقبول بود فعل شنیع لواط را حلال اعلام کرد. با توجه به فتوای شیطانی قبلی این مفتی ها، الربیعی می توانست به لزوم پسر بودن و جوان بودن منشی ها هم فتوا بدهد!
شیخ علی الربیعی احتمالا دفتر مرجعیت خود را هم به این قوانین مزین نموده است!

ــــــــــــــــــــــــــ

ایشالا که مراجع وهابی به نوشیدنش اکتفا کنن فقط


دوشنبه 2 مرداد 1391

وفات ناگهانی

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :اشعار چوپونونی ،

وفات ناکهانی

 در اداره  نصب شد این آگهی

در وفات کارمندی فرهّی

گفته بود آن آگهی با آه وسوز

مرده آن همکار خیلی کینه توز

مانع رشد وترقّی شما

هر زمان در هرمکان و هر کجا

بوده او امّا دگر امروز نیست

مرگ او جانسوز گرچه او دنی است

همّتی فردا کنید ای یاوران

تا شود تشییع جنازه اش بی گمان

صبح فردا جمله جمعیّت شوید

تا جنازه سوی گورستان برید

ساعت ده جمعیت افزوده شد

این سخن در ذهن ها فرسوده شد

کیست آن مرده که در تابوت خفت؟

کس جواب این معما را نگفت

هر کسی با خود تفکّر می نمود

گر نبود او جای من اینجا نبود

او که مانع بود در پست و مقام

ورنه شغلم بود امروزه به کام

من رئیس قسمتی بودم کنون

می نمودم رشد با صد ها فنون

لیکن او نگذاشت من درجا زدم

با سخن هایش همیشه جا زدم

کیست او باید که لعنت ها شود

مشت او امروز باید وا شود

گفته شد بهر وداع تک تک روید

طالب رحمت برای او شوید

هر کسی بالای تابوتش چو شد

سخت حیران چونکه مرده بود خود

توی آن تابوت بود آیینه ای

راستگو بود او نبود او کینه ای

تا رها گردد ز بندخود " رها "

مانع رشد شما گردد فدا

                                  ابوالقاسم مستقیمی "رها"

                         بر اساس داستانکی که نام نویسنده آنرا نمی دانم

                                       25 اردیبهشت 89


دوشنبه 2 مرداد 1391

مرغ و مکارم

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :وبگردی ،

حوزه: آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی تاکید کرد: مسئولان کاری کنند که ماه رمضان از نظر گرانی برای قشرهای ضعیف جامعه مشکلاتی ایجاد نکند. به ویژه در تامین مواد غذایی مردم نباید به مشکل بیفتند.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی در آغاز سلسله مباحث تفسیری خود در ماه مبارک رمضان که در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت معصومه‌ (س) برگزار می‌شود، با ابراز خرسندی از تشکیل جلساتی میان دولت و مجلس خاطرنشان کرد: البته مردم هم در این زمینه نباید خیلی برای تامین برخی مواد غذایی اصرار کنند. عده زیادی درباره قیمت مرغ اصرار می‌کنند؛ در حالی که اگر گوشت مرغ نخورند خیلی مسئله مهمی نیست. بیشتر اطبا گفته‌اند که مواد گوشتی غذای مناسبی برای انسان نیست و نباید افراط کرد؛ تنها مقدار کمی لازم است.

وی با بیان اینکه من خودم تصمیم گرفتم گوشت مرغ نخورم، تاکید کرد: من بدون اینکه در این مسئله تحریم کنم، خودم تصمیم گرفتم گوشت مرغ نخورم. مردم هم می‌توانند با جمع و جور کردن اطراف کار در مقابله با گرانی سهیم باشند؛ البته دولت هم باید برای برطرف کردن گرانی‌ها کمر همت ببندد.
ــــــــــــــــ
من مرجع تقلیدم یکی دگهه. ولی واقعا دم مکارم گرم. خوشم اومد. این اون رفتار علویه که الحمدلله بین مسئولین نظام نادره. خیلیا هنو نمفهمن که ملت به شخص ایمان نمیارن. بلکه این رفتاراتونه که متونه ما را مجذوب خودتون کنه.
ایشالا که نمادین نباشه این رفتارا و واقعا علی وار زندگی کنن مسئولینمون...


دوشنبه 2 مرداد 1391

کاریکلماتورای راهی

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :اشعار چوپونونی ،

اینم چنتا از کاریکلماتورای استاد راهی که تو سایت  باشگاه جوانان ایرانی اومده

اینجا را کلیک کنت


یکشنبه 1 مرداد 1391

چنتا استخدامی دگه

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :خبرای دگه ،

استخدام مراکز درمانی سراسر کشور

استخدام بیمه پاسارگاد اصفهان

استخدام یه شرکن نولیدی یزد

استخدام موسسه میزان سراسر کشور


یکشنبه 1 مرداد 1391

وزارت نیرو: از محل "نذورات مردمی" نیروگاه نجف را می سازیم

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :وبگردی ،

اگر می گویند دولت عراق توانایی پرداخت ندارد ، اولاً این مشکل خودشان است و ثانیاً چگونه این دولت غرامت جنگ کویت را می دهد و با آمریکا قرار داد خرید اف - 16 می بندد ولی به ما که می رسد ، فقیر و ندار می شود که نمی تواند پول برقش را هم بپردازد؟!
عصرایران - روز گذشته ، خبری در رسانه های داخلی منتشر مبنی بر این که از چند روز گذشته ساخت یک نیروگاه جدید برق سیکل ترکیبی با ظرفیت تولید 500 مگاوات برق در منطقه الحیدریه نجف آغاز شده است. هزینه ساخت این واحد نیروگاهی بیش از 400 میلیارد تومان برآورد می شود.

تا بدین جای کار ، مساله خاصی نیست چه آن که گرفتن پروژه های عمرانی در خارج از کشور ، در همه جای دنیا ، امری متعارف است و باعث درآمد زایی و ارز آوری می شود.

اما قضیه از آنجا شایسته انتقاد می شود که حرف های مدیرکل دفتر مبادلات و تجارت برون مرزی شرکت مدیریت شبکه برق ایران را در خبرگزاری مهر بخوانیم: ساخت نیروگاه برق الحیدریه نجف هدیه‌ای از طرف ملت ایران به کشور عراق است.ایران یک واحد 162 مگاواتی از این نیروگاه را به زائران و اهالی استان‌های کربلا و نجف اهدا می کند و ساخت این واحد گازی 162 مگاواتی از نیروگاه الحیدریه نجف با تمام هزینه‌های جانبی آن توسط وزارت نیرو تامین می‌شود. 

حال سوال اینجاست که وزارت نیرو به چه حقی تصمیم گرفته است این واحد نیروگاهی را به مردم عراق هدیه کند؟!
مگر نه این است که خودمان در داخل کشور نیاز مبرم به توسعه شبکه نیروگاهی داریم؟

آیا این ، جایزه خوش حسابی عراقی هاست که تا کنون بابت واردات برق از ایران ، 500 میلیون دلار به کشورمان بدهی دارند و برنامه ای هم برای بازپرداخت این مبلغ ارائه نکرده اند؟!

آیا مسوولان وزارت نیرو به این جمع بندی رسیده اند که ایران آغازگر جنگ 8 ساله بوده و باید به دشمنان دیروز و دوستان امروز غرامت بپردازیم؟!
این در حالی است چند روز پیش یکی از نمایندگان مجلس عراق در اظهاراتی پیش دستانه ، خواستار مطالبه غرامت جنگ  از ایران شده بود.

 این روزها ، سالگرد حمله هوایی ایران به تأسیسات برق سد دوکان عراق است و جالب این که آن سالگرد ، مصادف شده با هدیه تأسیسات برق به عراقی.
آیا وزارت نیرو ، به جبران آن حمله ، این هدیه را می دهد؟!

واقعاً این چه منطقی است که کشوری به ما حمله کند و هشت سال خراب کند و بکشد و سپس ، به جای این که پیگیر غرامت باشیم ، خدمات رایگان هم به متجاوزان دیروز بدهیم؟

واقعاً این قضیه چگونه قابل هضم است که اگر یک شهروند ایرانی ، قبض برقش را به موقع نپردازد ، وزارت نیرو ، برقش را قطع می کند ولی در همان حال برای شهروندان یک کشور دیگر ، نیروگاه رایگان می سازد؟!

درست است که اکنون روابط خوبی بین تهران و بغداد حاکم است - که امیدواریم همواره چنین باشد - اما این دلیل نمی شود که از کیسه ملت ایران به ملت عراق هدایای گوناگون بفرستیم و این دوستی عملاً یک طرفه باشد ؛ به قول باباطاهر : "چه خوش بی مهربانی هر دو سر بی / که یکسر مهربانی دردسر بی "

اگر می گویند دولت عراق توانایی پرداخت ندارد ، اولاً این مشکل خودشان است و ثانیاً چگونه این دولت غرامت جنگ کویت را می دهد و با آمریکا قرار داد خرید اف - 16 می بندد ولی به ما که می رسد ، فقیر و ندار می شود که نمی تواند پول برقش را هم بپردازد؟!
جالب است بدانید همین عراقی که آقایان برای کمک به آن ، سر از پا نمی شناسند ، با یک سوم جمعیت ایران ، بیش از کشورمان صادرات نفت دارد و تازه ، مشکلات تحریم را هم ندارد.

از آنجا که طبق اصل 177 قانون اساسی ، قراردادهای خارجی باید به تصویب مجلس برسد ، این انتطار به حق نیز وجود دارد که نمایندگان به وظیفه قانونی خود در این باره عمل کنند و اجازه ندهند ثروت و سرمایه ملت ایران ، خرج این و آن شود که گفته اند: "چراغی که منزل رواست ، به مسجد حرام است" ، چه برسد به عراق!

توضیحات وزارت نیرو

در پی انتشار مطلب فوق ، وزارت نیرو توضیحات زیر را به نقل از معوان وزیر نیرو  در اختیار رسانه ها قرار داد:

معاون وزیر نیرو در امور برق درباره نیروگاه نجف گفت:این نیروگاه دارای 3 واحد است که تنها یک واحد آن با سرمایه ای بالغ بر 100 میلیارد تومان در نجف قرار است توسط ایرانی ها تامین مالی شود. 
وی تاکید دارد: دو واحد دیگر این نیروگاه 500 مگاواتی از زمان وزارت فتاح در نیرو به امضا رسیده و از ماه پیش زمین آن در نجف جانمایی شده است. 

براساس اظهارات محمد بهزاد ، کل سرمایه گذاری انجام شده در این نیروگاه 400 میلیارد تومان است که 100 میلیارد تومان آن قراراست از محل نذورات مردمی توسط مپنا احداث شود. 

وی در عین حال در پاسخ به شائبه ایجاد شده توسط برخی از رسانه ها مبنی بر بدهی چند میلیونی عراق به ایران ناشی از صادرات برق به این کشور متذکر شد: عراقی ها ماهانه باید 70 تا 80 میلیون دلار در ازای خرید برق به ایران بپردازند که از ابتدای امسال تا کنون حدود 450 میلیون دلار آن به ایران پرداخت شده است. 

به گفته محمد بهزاد، عراقی ها به تدریج در حال پرداخت هزینه برق دریافتی خود از ایران هستند. 
معاون وزیر نیرو در امور برق با اشاره بر اینکه ما حتی برای برادرمان مجانی کار نخواهیم کرد، افزود: ما در هیچ کجای دنیا نیروگاه مجانی نمی سازیم و تنها یک واحد نیروگاه نجف توسط نذورات و کمک های مردمی قرار است ساخته شود. 

وی درعین حال بدهی فعلی وزارت نیرو به پیمانکاران برقی را هزار میلیارد تومان عنوان و تاکید کرد: بخش زیادی از مطالبات پیمانکاران در سال گذشته از محل واگذاری نیروگاه ها، اموال و دارایی های وزارت نیرو، تعیین بدهی های بانکی پیمانکاران به جای بدهی دولت به پیمانکاران پرداخت شده است.
تشکر از سینا
ــــــــــــــــــ
دگه اینقد گویا گفته که حرفی برا گفتن ندارم. فقط ای داد و بیداد!


یکشنبه 1 مرداد 1391

امسالم دبیرستان نداریم

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :خبرای چوپونون ،

امسال هم سیل مهاجرتها را خواهیم داشت.
دبیرستان پسرونه که سال دومیه که نداریم. ولی زمزمه هایی بود که دبیرستان دخترونه بدن امسال که اونم کنسل شده گویا. بعداً دقیقترشا پیدا موکنم. ولی گویا پیگیریا جواب نداده و آموزش و پرورش صرفش نکرده برا 8 تا دانش آموز دبیرستانا برپا کنه.
پیشنهادایی داشت مشد که سکونت دخترا تو خوابگاه نایین و همچنین رفت و اومداشونا تسهیل کنن. ولی بازم بنظر میاد یه عده یه این وعده ها تن ندن و بار و بندیل سفرا ببندن.
تقریبا سالی 70-60 نفر کوچ موکنن از چوپونون


یکشنبه 1 مرداد 1391

مصاحبۀ همشهری با ممّدِ شیخ

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :خبرای چوپونون ،

متن مصاحبه


یکشنبه 1 مرداد 1391

انارک تپش

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :خبرای دگه ،

سایت خبری "ما و شما" با مدیریت ناشناس راه اندازی شد. البته با جدایی آقای حسن کافی (که دوماد چوپونونیاهه) از وبسایت انارک نیوز و تعطیلی این سایت به نظر مرسه که آقای کافی دست اندر کار این سایت باشه. 
انارکیهای عزیز و چوپونونیای مشتاق حتما از این سایت دیدن کنن و از مطالبش لذت ببرن. واقعا سایت زیبایی درست کردن و حال و هوای خوبی داره.
برای حسن آقا و دیگر دلسوزان کویر آرزوی موفقیت میکنیم.

"سایت خبری ما و شما"


یکشنبه 1 مرداد 1391

موفقیت آقای فاضلی

   نوشته شده توسط: ذبیح    نوع مطلب :خبرای چوپونون ،

چند روز پیش یه خبر داشتیم که خانم براتی (شجره نامه) دوتا مقام اولی و دومی کاراته را تو سطح استان یزد بدست اورده و راهی مسابقات کشوری شده.
در تکمیل این خبر بعرض برسونم که در همین مسابقات، آقای مهدی فاضلی (شجره نامه) هم از شهرستان طبس شرکت کرده و تونسته مقام سومی استانا تو رده سنی خودش بدست بیاره.
با آرزوی موفقیت برای این عزیزان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد