چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی
چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی

کاروان باشکوه برای انتقال ضریح به چوپانان

شنبه 13 آذر 1389

دیروز کاروانی با شکوه برای آوردن ضریح امامزاده از اصفهان به چوپانان حرکت کرد. این کاروان را حدود چهل ماشین همراهی میکرد که قریب به نیمی از آنها کامیون بودند و صحنه چشمگیری در نظر همگان ایجاد کرده بود. در طی حرکت مداحی و روضه نیز از بلندگو پخش میشد.
کاروان عصر جمعه به چوپانان رسید و جمعیت زیادی از آن استقبال کردند. ابتدا ضریح به گلزار شهدا برده شد و مردم از آنجا تا امامزاده با پای پیاده آنرا همراهی میکردند و چاووشها چاووشی میخواندند.
چندین رأس شتر و گوسفند در جلوی کاروان قربانی شدند. سپس جمعیت در صحن امامزاده جمع شدند و مداحی و روضه توسط آقای امرالله کلانتری خوانده شد و پس از آن ضریح در سالن کنار امامزاده گذاشته شد. برای نصب نهایی آن گروهی نصاب، بایستی از اصفهان به چوپانان بیایند و ظاهراً نصب آن چند روز طول خواهد کشید. به گفته سازندگان، به علت شلوغی کارشان بعید است که بتوانند قبل از عاشورا برای نصب ضریح بیایند.

ضریح امامزاده چوپانان

ضریح امامزاده چوپانان

ضریح امامزاده چوپانان

ضریح امامزاده چوپانان

ضریح امامزاده چوپانان

(0) نظرات
  موضوع: رویدادهای ویژه ، خبرهای عمران و آبادی ،  نوشته شده در تاریخ شنبه 13 آذر 1389 ساعت 08:26 ب.ظ
نویسنده: مدیر سایت

نظرات 1 + ارسال نظر
fars چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:00 ب.ظ http://fars.vxc.ir

789652023067آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟ یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید >>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<< آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟ برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://fars.vxc.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد