چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی
چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی

پیشنهاد آقای قوام‌زاده در مورد نظرات «دهکده پاک» و حاشیه‌ها


آقای قوام زاده پیشنهادی داده‌اند که متن آنرا در زیر مشاهده می‌کنید. با این پیشنهاد بهتر دیدیم که سایر نظرها را نیز در مورد آن بدانیم. نظرات خود را در مورد حذف نظرهای ناشناس  مربوط به «دهکده پاک» و خبرهای وابسته را در همین خبر بنویسید.

با سلام
جناب آقای مالکی، اینجانب فکر می‌کنم این بحثهای جریان تاسوعا کاملا به انحراف کشیده شده؛ اگر چه مشخص است نظرات از چند نفر انگشت شمار است، اما بنظر میرسد آبروی همه در خطر است. پیشنهاد میکنم کلیه نظرهایی که بی نام یا با نام مستعار است (موافق و مخالف) را حذف کنید چون مشخص است که افراد وقتی شناخته باشند دست کم حریم آبروی خود را حفظ کرده و عفت کلام را رعایت می‌کنند.
با تشکر پرویز قوام زاده

گفتنی است که تعداد نظرات اهمیت چندانی ندارد آنچه که مهمتر است دلایل گوناگون و تحلیل‌های متفاوت است که ارزشمند است زیرا این نظر سنجی جنبه مشورتی دارد، به همین دلیل بازدید‌کنندگان گرامی از نوشتن مکرر نظر خود خودداری کنند مگر آن که چند نظر مختلف با دلایل مختلف داشته باشند. در ضمن در بالای ستون طرف چپ سایت نیز نظر سنجی با دیدگاهی آماری قرار داده شده است که می‌توانید در آن رأی بدهید.
() نظرات
  موضوع: خبرهای سایت ،  نوشته شده در تاریخ یکشنبه 26 دی 1389 ساعت 10:00 ب.ظ
نویسنده: سعید مالکی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد