چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی
چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی

سایت پاک!


سایت پاک!
جمعه 1 بهمن 1389

مدتها است که بازدیدکنندگان گرامی سایت از اینکه افراد معدودی نظرهایی دور از ادب و نزاکت می‌نویسند و یا قصد تخریب شخصیت افرادی متشخص را دارند گله‌مندند، سخن‌های گوناگونی از مدتها قبل و در هنگامی که خبری با مضمون «انتقاد از سایت» نوشتیم مطرح شد. گاه بحثها در نظرات مربوط به خبرها شدت می‌گرفت و در میان نظرها حرفهایی زده می‌شد که بسیاری از بازدید کنندگان را آزرده خاطر می‌ساخت.
در چندین نظرخواهی که جنبه مشورتی داشت (و نه جنبه رأی گیری)، نیز نظرهای خوبی داده شد. از آنجا که مهلت نظرسنجی را به مدت ۴ روز و تا آخر دیماه قرار داده بودیم مهلت به پایان رسید. لازم است که مجدداً تمامی انتقادها و نظرهای بحث‌برانگیز در چند ماه اخیر را بررسی کنیم تا تصمیمی شایسته بگیریم. تا آن موقع امکان خواندن و نوشتن نظر را حذف می‌کنم اگر چه نظرهای داده شده هنوز در پایگاه داده‌های سایت وجود دارد.

نتیجه آرای ثبت شده در نظر سنجی تا ساعت ۲۴ روز سی‌ام دیماه را در تصویر زیر می‌بینید. البته این رأی‌ها ملاکی برای نشان دادن نظر واقعی بازدیدکنندگان نیست چون این امکان وجود داشته که افراد بیش از یک نوبت رأی بدهند.

(0) نظرات
  موضوع: خبرهای سایت ،  نوشته شده در تاریخ جمعه 1 بهمن 1389 ساعت 02:06 ق.ظ
نویسنده: سعید مالکی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد