چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی
چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی


امروز یک دستگاه آمبولانس تحویل مرکز بهداشتی درمانی چوپانان داده شد. آقای دکتر شریفی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نایین به همراه هیئتی پانزده نفره برای تحویل این آمبولانس و بازدید از مرکز بهداشتی درمانی حضور داشتند. به گفته ایشان هزینه تامین این آمبولانس حدود هفتاد میلیون تومان بوده که تمام آن از طرف دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پرداخت شده است. گفتنی است که به تازگی تعمیرات خانه بهورز که در گوشه چپ مرکز بهداشتی درمانی واقع شده نیز به پایان رسیده است. مرکز بهداشتی درمانی چوپانان دارای یک نفر پزشک دو نفر پرستار و هفت نفر پرسنل دیگر می‌باشد و خدمات دندانپزشکی و آزمایشگاه در روزهای یکشنبه هر هفته توسط پرسنلی که از شبکه بهداشت نایین به چوپانان می‌آیند انجام می‌شود.
آقای عباس رستاقی، رئیس شورای چوپانان در گفتگویی با آقای دکتر شریفی به مشکلات موجود در زمینه بهداشت و درمان روستا اشاره کردند و درخواست کردند که برای رفع این مشکلات اقدام شود. از جمله مشکلات موجود، عدم حضور دائم پزشک در مرکز، کمبود بهورز، و عدم تطابق امکانات درمانی موجود، برای عید نوروز است که جمعیت چوپانان چندین برابر می‌شود. (به قول حاج عباس رستاقی ، مسئولین هر کدام که بیایند، اشنون ما به تنشون میخوره)
یاد آوری می‌شود که در اسفند سال ۸۸ یک دستگاه آمبولانس به مرکز بهداشتی-درمانی چوپانان تحویل داده شد (خبر اینجا) که حدود چهار ماه بعد، پس از شهرستان شدن و تفکیک شبکه بهداشت خور از نایین، آمبولانس پس گرفته شد. (خبر اینجا)

آمبولانس چوپانان

آمبولانس چوپانان

آمبولانس چوپانان
(0) نظرات
  موضوع: خبرهای عمران و آبادی ،  نوشته شده در تاریخ یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 05:19 ب.ظ
نویسنده: سعید مالکی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد