چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی
چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی

کبودان


قضاوت با شما
شنبه 8 مرداد 1390

تصویر برج کبودان پس از بازسازی باصطلاح سنتی توسط افراد محلی.؟!!!!(طرح من درآوردی)



برج کبودان قبل از بازسازی در دوران تاریخی گذشتگان.

عکس اول توسط صمیمی جمعه 90/5/7 کبودان
(19) نظرات
  موضوع: گردشگری ،  نوشته شده در تاریخ شنبه 8 مرداد 1390 ساعت 10:37 ق.ظ
نویسنده: غلامعلی صمیمی
تصویر استخر کبودان :دیروز جمعه 90/5/7.
خشکسالی تاثیر زیادی بر محیط زیست اطراف گذاشته بطوریکه اکثر چشمه سارهای خودجوش در منطقه  یاخشک شده اند ویا کم شده اند وباعث مهاجرت گونه های جانوری از منطقه شده.البته به نظر میرسد در کبودان اب کمتر شده.
(4) نظرات
  موضوع: محیط زیست ،  نوشته شده در تاریخ شنبه 8 مرداد 1390 ساعت 10:13 ق.ظ
نویسنده: غلامعلی صمیمی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد