چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی
چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی

ای فرزند چوپانان !!! آیا فریاد کمک خواهی مام وطن را می‌شنوی؟

ای فرزند چوپانان !!! آیا فریاد کمک خواهی مام وطن را می‌شنوی؟

چند روزی است که فریادهای التماس گونه چوپانانم را با تمام وجودم حس می‌کنم. آن مهربان وطنم، آن دامان باز محبت و صفا، آن مادر مهربان که سالها مرا در آغوش خود با محبت پذیرا بود، آن مادر فرتوت مهربانی که ایام نوروز سفره صفا و صمیمیتش را برای پذیرایی از من می گشاید و من در کنار این سفره صمیمیت خاطراتم را زنده می کنم، آن مادرمهربانی  که فرزندانم هم آغوشش را با جان و دل پذیرا هستند ، امروز فریاد می زند و کمک می طلبد  آغوش گشوده و مرا می خواند و چنین ندا میدهد:

فرزندم فقط دو روز به خانه ات برگرد!
فرزندم فقط دو روز به خانه ات برگرد!
من امروز به تو نیاز دارم تا نام تو و خانواده ات در سرشماری امسال مرا در شهرستان سر بلند و سر افراز سازد

ای فرزند چوپانان آیا صدای مادر پیرت، چوپانان را می شنوی؟
پس همت کن وفقط در دو روز سرشماری او را سر افراز نما!

ای فرزندان دنیای مجازی چوپانان، می دانید که بسیاری از فرزندان اصیل چوپانان، او را در این دنیای مجازی نمی شناسند و پیام او را در دنیای مجازی نمی شنوند. پس به کمک  پیامک و تلفن این ندا را به دوستان، فامیل، همسایگان و سایر همشهریان برسانید تا در این گرد همایی سرشماری دلسوختگان چوپانان همه با همت بلند شرکت کنیم و برای نجاتش آستین ها را بالا بزنیم.

با احترام و استدعا:
فرزند چوپانان     
ابوالقاسم مستقیمی

(5) نظرات
  موضوع: مقاله و شعر ،  نوشته شده در تاریخ شنبه 30 مهر 1390 ساعت 09:17 ب.ظ
نویسنده: سعید مالکی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد