چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی
چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی

سرشماری تا وسط آبادی رسید - کمک نیاز داریم


سرشماری که از طرف راست آبادی (وقتی در میدان ورودی شهر رو به سوی کوه بالاسر چوپانان می‌ایستیم) شروع شده بود امروز به خط میانی دهکده رسید و از فردا (یکشنبه) طرف چپ آبادی را سرشماری می‌کنند.

تا اینجا که همکاری مردم خیلی خوب بوده است ولی خیلی مدیون آن چند نفری هستیم که از نخستین روز سرشماری تاکنون کار و زندگی خود را ول کرده‌اند و دارند پیشاپیش، مردم را آماده می‌کنند که در خانه باشند و شناسنامه‌ها را ردیف کرده‌ باشند. از بین افرادی که خیلی وقت گذاشتند می‌توان از آقایان ذبیح (علی عسگر) مرتضوی، امیر کلانتری، غلامعلی صمیمی، علی خسرو (جلالپور)، و مجید غلامرضایی نام برد. گروه دیگری از همشهریان هم به فراخور کار، یکی دو روز وقت گذاشتند و کمک کردند.

اما باز هم کمک نیاز است چون بچه‌ها خسته شده‌اند و به زور خود را سرپا نگه میدارند. کسانی که دوست دارند حتی به مدت نصف روز هم کمک کنند با تلفن آقای صمیمی ۰۹۱۳۱۵۲۶۰۴۵ تماس بگیرند.
کاری که باید انجام شود این است که به خانه‌هایی که در مسیر سرشماری هستند سر زده و به آنها بگویند که دست کم یک نفر در خانه برای پاسخگویی حضور داشته باشد. اگر هم از خانه بیرون رفته‌اند پیدایشان کنند که خانه را خالی نگذارند.

این را گفتم که کسی نگوید: نگفتید، اگر گفته بودید کمک می‌کردم ... 


چوپانان - پسین روز پنج شنبه ۱۳۹۰٫۸٫۱۲ - عکس از غلامعلی صمیمی
(5) نظرات
  موضوع: عمومی ،  نوشته شده در تاریخ شنبه 14 آبان 1390 ساعت 10:04 ب.ظ
نویسنده: سعید مالکی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد