چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی
چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی

احداث 2پایگاه امداد جاده ای در محورهای اردکان چوپانان و اردکان خرانق


در کارگروه امداد و نجات جاده ای شهرستان اردکان مصوب شد
    به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان در جلسه ای که صبح امروز با دعوت از اعضای ستاد حوادث شهرستان در محل دفتر کار فرماندار برگزار شد در خصوص احداث و تصویب ایجاد 2پایگاه امداد جاده ای در محدوده شهرستان اردکان بحث و تبادل نظر گردید .
     فرماندار اردکان با اشاره به اهمیت وجود پایگاه های امداد جاده ای درمناطق پر تردد گفت :وظیفه ماست که رعایت نکات ایمنی و قوانین رانندگی را به رانندگان گوشزد نماییم اما در هر حال تصادفات جاده ای جز لاینفک عبور و مرور است وهمه ساله حوادث جاده ای جان بسیاری از هموطنانمان را گرفته است ؛وی ادامه داد ایجاد پایگاههای امداد جادهای در مکانهای کارشناسی شده امنیت جاده ها را افزایش داده و می تواند از بروز بسیاری از صدمات جبران ناپذیر جلوگیری نماید .
     احمد کمالی خواستار پیگیری ادارات ذیربط خصوصا هلال احمر برای اجرایی شدن هرچه زودتر مصوبات این جلسه و اخذ موافقت استان گردید. 
     به گفته طالعی دبیرستاد حوادث شهرستان اردکان طبق پیش بینی و مکان یابی کارشناسی شده پس از تایید مقامات استانی و کشوری و اختصاص بودجه لازم پایگاه محور اردکان چوپانان در مجاورت مجتمع خدمات رفاهی غزال سیاهکو ه و پایگاه محور اردکان خرانق در مجاورت اورژانس روستای خرانق ساخته خواهد شد 
تاریخ جلسه 90/1/4
(1) نظرات
  موضوع: خبرهای منطقه ،  نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 7 دی 1390 ساعت 04:53 ب.ظ
نویسنده: غلامعلی صمیمی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد