چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی
چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی

باند دوم محور اردکان - چوپانان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی از عملیات احداث باند دوم محور اردکان - چوپانان که نقش مهمی در ارتباط استان‌های شمالی با استان‌های مرکزی کشور دارد، خبر داد. 

 

خبرگزاری فارس: باند دوم محور اردکان - چوپانان احداث می‌شود

احمد صادقی در حاشیه سفر خود به یزد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردکان، درباره اهداف این سفر به استان یزد و این شهرستان اظهار داشت: با توجه به این که پروژه‌های زیادی در سطح کشور اعم از بزرگراه، آزادراه، راه آهن و راه اصلی در حال انجام است به صورت متوالی حداقل هفته‌ای سه روز را به بازدید و بررسی روند عملیات احداث پروژه‌های مهم در استان‌ها اختصاص داده‌ایم.
وی با بیان این که در سفر به استان یزد از پروژه‌های مهم در حال انجام در این استان بازدید به عمل آمد افزود: هدف از سفر به استان یزد این بود که ضمن بازدید و مشاهده عینی روند پیشرفت پروژه‌ها را از نزدیک مورد بررسی قرار دهیم.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ادامه داد: در این راستا چنانچه موانع و مشکلاتی مشاهده شود در محل پروژه تصمیم مقتضی برای رفع مشکل اتخاذ می‌شود.
صادقی به بازدید خود از کریدور مهم شمال - جنوب اشاره کرد و گفت: این کریدور مواصلاتی از استان هرمزگان و بندرعباس آغاز و پس از گذشتن از استان‌های کرمان، یزد، سمنان و تهران به استان های شمالی کشور می رسد.
وی با بیان این که این کریدور مراحل پایانی خود را طی می‌کند ادامه داد: با احداث و افتتاح این پروژه مهم، فاصله استان‌های جنوبی، مرکزی و شمالی کشور به میزان قابل توجه‌ای کاهش می‌یابد.
معاون وزیر راه و شهرسازی به بازدید خود از تقاطع غیرهمسطح اردکان - میبد اشاره کرد و ابراز داشت: خوشبختانه کار احداث این تقاطع در اردکان به اتمام رسیده و در میبد نیز مراحل پایانی تکمیل خود را می‌گذراند.
این مسئول گفت: مجموع طول کمربندی اردکان - میبد بیش از 40 کیلومتر است و برای احداث آن نیز 200میلیارد ریال هزینه شده است.
صادقی ضمن اشاره به بازدید خود از محور اردکان - چوپانان گفت: عملیات احداث باند دوم این محور که نقش مهمی در ارتباط استان‌های شمالی با استان‌های مرکزی کشور دارد در حال انجام است.
وی مجموع اعتبار پروژه‌های در حال انجام در استان یزد را 380 میلیارد ریال عنوان و اضافه کرد: استان یزد از جمله استان‌های مهمی است که راه‌های شریانی مهمی در آن قرار دارد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور افزود: تلاش می‌کنیم که امسال 100 کیلومتر بزرگراه در استان یزد افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار دهیم.
این مسئول در خصوص حادثه خیز بودن محور اردکان چوپانان و حوادث دلخراش این جاده در چند ماهه اخیر گفت: تصمیم گرفتیم تخصیص مرحله چهارم را به این پروژه اختصاص بدهیم و در این راستا مقرر شد که پیمانکار امکانات بیشتری را به کار گیرد.
صادقی اظهار امیدواری کرد: با اختصاص اعتبار لازم و احداث باند دوم این محور حادثه خیز با سرعت و کیفیت مطلوب به یکی از جاده‌های امن ایران اسلامی تبدیل خواهد شد.
وی با اشاره به تکمیل پروژه‌های مهم در سطح کشور گفت: پروژه‌های بسیار مهمی در تمام استان‌های کشور آماده افتتاح شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در سراسر کشور از جمله استان سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خوزستان و همچنین استان یزد پروژه‌هایی آماده افتتاح و بهره برداری است.
این مسئول بیان داشت: تلاش ما بر این است که از هفته آینده با مقام عالی رتبه وزارت راه و شهرسازی و مسئولان عالی رتبه کشور به استان‌های مختلف رفته و این پروژه‌ها را یکی پس از دیگری افتتاح کنیم.
صادقی درباره مهم‌ترین پروژه‌های آماده بهره‌برداری نیز اذعان داشت: راه نیک شهر به چابهار و تقاطع غیرهمسطح آن، بزرگراه مشهد باغچه، تقاطع مهم اندیمشک، اهواز، آبادان در استان خوزستان از جمله پروژه‌هایی است که از هفته آینده مورد بهره‌برداری قرار می گیرد.
(2) نظرات
  موضوع: خبرهای منطقه ،  نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 7 دی 1390 ساعت 04:41 ب.ظ
نویسنده: غلامعلی صمیمی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد