چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی
چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی

ثبت نام برای تامین رایگان نهال انار و خرما برای چوپانان

مدیریت زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان اعلام کرد با هدف آبادانی و توسعه کشاورزی دهستان چوپانان، و بر اساس مذاکره‌ی انجام شده با مدیر محترم جهاد کشاورزی شهرستان خور و بیابانک، تعداد 2000 اصله نهال انار و 2000 اصله پاجوش خرما بطور رایگان در اختیار مردم عزیز چوپانان (بر اساس لیست واجدین شرایط ثبت نام شده و مورد تایید شورای محترم دهستان – دهیار محترم و مسول محترم جهاد کشاورزی) قرار خواهد گرفت.

نهال انار پس از تهیه و تایید لیست آماده است و پاجوش خرما از جنوب کشور تهیه میگردد و با توجه به شرایط آب و هوایی جنوب کشور از اسفند تا حداکثر فروردین در اختیار مردم عزیز قرار میگیرد.

1) نهال انار داخل گلدان پلاستیکی به اندازه ی کافی در مدیریت محترم جهاد کشاورزی شهرستان خور و بیابانک موجود میباشد. نهال ها از دو رقم مرغوب ساوه است.

2) کسانی که برای باغ و منازل خود نهال انار میخواهند می‌توانند به دهیاری یا شورا مراجعه و ثبت نام نمایند تا نهالها اواخر دیماه و یا اوایل بهمن ماه در اختیار آنان قرار گیرد.

3) متقاضیان پاجوش خرما جهت منازل و باغ و دشت نیز میتوانند ثبت نموده و زمان تامین آن اسفند ماه است.

4) این نهالها فقط برای استفاده در محدوده چوپانان است.

5) زمان کاشت نهال انار از نیمه اول بهمن ماه و خرما از نیمه دوم اسفند ماه تا تیر ماه به نظر مناسب میرسد ولی تجربیات محلی به این نظریه ارجحیت دارد.
(0) نظرات
  موضوع: کشاورزی و صنعت ،  نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 22 دی 1390 ساعت 10:41 ب.ظ
نویسنده: سعید مالکی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد