چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی
چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی

پیام انجمن دوستداران میراث فرهنگی چوپانان

دوستان سلام

میدانم که تشکر و قدردانی از استقبال گرم و صمیمی شما  از برنامه های نوروزی قدری دیر شده است ولی دلایلی داشت که لازم نیست با ذکر آنها وقت گرانبهای شما را بگیرم. در هر حال از ته دل خوشحالم که برنامه های نوروز مورد پسند شما عزیزان واقع شد وباعث دلگرمی وخشنودی گردید وفقط میگویم :از همه شما سپاسگزارم ، به ویژه افرادی که حمایتمان کردند و توانستیم با همکاری دوستان نوروزی شاد داشته باشیم.

همانطوریکه در سایت خوانده اید افرادی نیز ناراضی ودلخور بودند که با آنها سخنی نیست. از شما دوستان مشتاق و دوستداران برنامه های فرهنگی، سنتی، هنری و... تقاضا مینمایم که ایده ها، برنامه ها و آنچه دوست دارید و بشود  اجرا و عملی کرد را پیشنهاد دهید و همچنین در کارهای اجرائی نیز با  این حقیر همکاری داشته باشید.

میخواهم انجمن دوستداران میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چوپانان را رسمیت داده و به ثبت برسانم برای اجرا این کار به 6 نفر از دوستان بزرگواری که مایلند با  اینجانب در زمینه های فوق همکاری و همفکری داشته باشند خواهشمندم هرچه زودتر تماس بگیرند و آمادگی خود را اعلام نمایند تا  انشاالله بتوانیم هر چه زودتر انجمن را به ثبت برسانیم.

دوستان عزیز بیائید تا با کمک و مساعدت همدیگر نام چوپانان را پرآوازه کنیم و همه بر سر زبانها جاری کنیم.کار مشکلی نیست کمی علاقه، همت و وقت میخواهدکه آن هم در وجود همه شما عزیزان بحمدالله بسیار است.پیر و جوان، زن و مرد نمیشناسد همه میتوانند در این امر مهم شرکت نموده و در اجرای کارها سهیم باشند.

لطفا نظرات، پیشنهادها و ایده های خود را هر طور که دوست دارید در سایت یا تلفنی، پیامک یا حضوری به اینجانب برسانید و مطرح کنید. مطمئن باشید از همه آنها  استقبال و استفاده خواهد شد.

دوستدار همگی شما :عباس صادق محمدی(عباس کدخدا)

(1) نظرات
  موضوع: عمومی ،  نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 05:39 ب.ظ
نویسنده: سعید مالکی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد