چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی
چوپانان            زادبوم من

چوپانان زادبوم من

تو مادر منی

عباس آباد چوپانان

عباس آباد چوپانان:

دهکده گردشگری وتوریستی گمنامی که هرگز چشم این قشر آنجا را ندیده ودست آنان دیوارهایش را لمس نکرده.!!؟ 

 

نمایی از یکی از ایوان های موجود در عباس آباد که بسیار زیبا ست ونشان دهنده معماری دوره شاه عباسی است .این ایوان زیبا در بنای مرحوم حاج حسین نصراله در عباس آباده واز این نمونه بناها در عباس اباد چوپانان فراوان هست که در نوع خود در منطقه میشود گفت بی نظیر است وواقعا دور از دسترس گردشگران ،زیرا که معرفی نشده اند وظلم بزرگی همچو من براین بناها کردیم چراکه تاکنون ناشناخته مانده اند و حیف وصد حیف!

نمیدانم تا کی همینطور باید دست روی دست بگذاریم تا غریبه ای دست بکار شود ؟


IMG_2026 - خانوادگی

نما ی یکی از  ایوان های موجود در عباس آباد چوپانان

ایوان عباس آباد چوپانان - خانوادگی

نمای کامل از ایوانی در عباس آبادچوپانان

عکس از:غلامعلی صمیمی

غلامعلی صمیمی92/04/22
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد